Type Here to Get Search Results !

3 δημοτικά πάρκινγκ και επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης

Οι παρεμβάσεις και οι κυκλοφοριακές αλλαγές που πρόκειται να γίνουν στο κέντρο της Πάτρας, με το χάρτη της πόλης να αλλάζει, χρειάζονται και τον ανάλογο σχεδιασμό για το θέμα της στάθμευσης, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί ένα χρόνιο πρόβλημα για την αχαϊκή πρωτεύουσα που ταλαιπωρεί τους κατοίκους της. 
Το σχέδιο, άλλωστε, για την ανάπλαση του ιστορικού κέντρου της Πάτρας, στοχεύει στην μείωση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων και τη διαμόρφωση του κέντρου, σε έναν αστικό ιστό, έξω από τα δεδομένα που έως τώρα γνωρίζαμε, με κατεύθυνση οι πολίτες, αλλά και οι τουρίστες (γιατί στοχεύει και εκεί) να απολαμβάνουν τους δρόμους, τους πεζόδρομους και τους κοινόχρηστους χώρους της πόλης. 
Για να γίνει όμως αυτό χρειάζονται απαραίτητα επιπλέον χώροι στάθμευσης και ακόμα αυστηρότερα μέτρα σε ότι αφορά το ζήτημα του παρκαρίσματος. Στο πλαίσιο αυτό, το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης θα επεκταθεί από τη Ζαΐμη που ήταν έως τώρα στην Καρόλου, δηλαδή θα περιλαμβάνει ένα μεγάλο κομμάτι του κέντρου της Πάτρας. 
Από εκεί και πέρα ο Δήμος έχει σκοπό να προχωρήσει στη δημιουργία τριών επιπλέον πάρκινγκ. Μέχρι τώρα έχουμε το πάρκινγκ "Γιώργος Καλεντζώτης" στο Νότιο Πάρκο, το χώρο κοντά στο κολυμβητήριο του ΝΟΠ, το πάρκινγκ στην Καλαβρύτων, απέναντι από το νοσοκομείο του Αγίου Ανδρέα και το πάρκινγκ στο παλαιό λιμάνι της Πάτρας. 
Τα τρία ακόμα που θα δημιουργηθούν είναι αυτό του Αγίου Διονυσίου στο ύψος του παλιού αμαξοστασίου του ΟΣΕ (έχει καθυστερήσει αρκετά το έργο), ένα οικόπεδο που θα αγοράσει στην οδό Κανακάρη και Γκότση για να το μετατρέψει σε χώρο στάθμευσης και ένα πάρκινγκ που θα διαμορφωθεί σε δικό του χώρο, στον κόμβο Κουρτέση και Περιμετρικής. 
Έξι συνολικά δημοτικά πάρκινγκ (αυτό στο παλαιό λιμάνι θα ισχύει μέχρι να προχωρήσουν τα έργα ανάπλασης του χώρου του παραλιακού δρόμου), σε συνδυασμό με το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης και τη σωστή συνεργασία με τα Αστικά ΚΤΕΛ Πάτρας, πρέπει να αποδώσουν καρπούς για το κέντρο της πόλης, από τη στιγμή μάλιστα που η Μαιζώνος θα πεζοδρομηθεί, ενώ αρκετοί κάθετοι δρόμοι θα μπουν σε καθεστώς ήπιας πεζοδρόμησης (βλέπε Πατρέως, ένα επιπλέον κομμάτι της Αγίου Νικολάου κτλ).  

Τι αναφέρει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος

Σημαντικό κομμάτι στο όλο σχέδιο είναι τα μέτρα που θα παρθούν για τη διαφύλαξη του παραλιακού δρόμου ο οποίος έχει μετατραπεί πλέον σε πάρκινγκ.
Ο Δήμος, μετά την ανάπλαση του κομματιού Γούναρη-Αγίου Νικολάου θα βάλει ηλεκτρονικές μπάρες στο ύψος της Γούναρη. Εξάλλου, παράλληλα, με την λειτουργία της Μίνι Περιμετρικής θα παρθούν μέτρα απαγόρευσης της εισόδου βαρών οχημάτων στο κέντρο της Πάτρας. 
Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Παύλος Στάμου, μιλώντας στο patraevents.gr, για το ζήτημα τονίζει: "Πιστεύουμε ότι με τα μέτρα αυτά θα καταφέρουμε να λύσουμε το θέμα της παράνομης στάθμευσης και του κυκλοφοριακού. Είναι μέτρα προσαρμοσμένα στις κυκλοφοριακές αλλαγές και στις αλλαγές του χάρτη της Πάτρας. Ελπίζουμε φυσικά και στην κατανόηση των πολιτών. Δεν μπορούμε να παρκάρουμε έξω από το σπίτι μας, ούτε όπου θέλουμε. Χρειάζεται να προσπαθήσουμε όλοι σε μία κοινή κατεύθυνση, αν πραγματικά θέλουμε να δούμε το κέντρο της Πάτρας να αλλάζει". 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ