Type Here to Get Search Results !

Ο δυτικός άξονας σταματά στην Πάτρα

Ο δυτικός άξονας σταματά στην Πάτρα 
Μετά τη χθεσινή παράδοση στην κυκλοφορία του νότιου τμήματος της Ιόνιας Οδού η διαδρομή από τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου έως την Αμφιλοχία θα διαρκεί 50 λεπτά από 95 λεπτά που διαρκούσε μέσω της υφιστάμενης εθνικής οδού. Επίσης, το ταξίδι από το Αντίρριο μέχρι τα Γιάννενα μέσω του νέου αυτοκινητόδρομου διαρκεί λιγότερο από 2 ώρες, αντί 3,5 ωρών που διαρκούσε μέχρι τώρα, ενώ όταν εντός του καλοκαιριού παραδοθούν και τα τελευταία τμήματα της Ιόνιας Οδού, το ταξίδι θα διαρκεί μόλις μιάμιση ώρα. Δυστυχώς όμως ο δυτικός οδικός άξονας θα σταματήσει στην Πάτρα, με ευθύνη των προηγούμενων κυβερνήσεων, που τροποποίησαν τη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού αφήνοντας έξω το Πάτρα - Πύργος - Καλό Νερό - Τσακώνα, αλλά κυρίως με ευθύνη του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη που σταμάτησε το διαγωνισμό για το Πάτρα - Πύργος, προκειμένου να διενεργήσει 8 διαγωνισμούς για το ίδιο τμήμα. Ετσι τα δύο χρόνια της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνο δεν έχει κατασκευαστεί ένα χιλιόμετρο στο τμήμα Πάτρα - Πύργος - Καλό Νερό - Τσακώνα, αλλά δεν έχει υπογραφεί ούτε καν η σύμβαση για κάποιο τμήμα του δρόμου Πάτρα - Πύργος, αφού εκκρεμούν η διεξαγωγή ακόμα δύο διαγωνισμών και η έγκριση του έργου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. 
 Ποιοι είναι ωφελημένοι και ποιοι χαμένοι από την καθυστέρηση κατασκευής του Πάτρα - Πύργος - Καλό Νερό - Τσακώνα: Καταρχάς μεγάλη κερδισμένη είναι η κοινοπραξία “Ολυμπία Οδός” που ενώ δεν κατασκεύασε το Πάτρα - Τσακώνα, όπως προέβλεπε η αρχική σύμβαση παραχώρησης, κράτησε τα “χρυσά” διόδια της Κορίνθου. Κερδισμένος, αν τελικώς προχωρήσει το έργο κατασκευής του Πάτρα - Πύργος, θα είναι και ο όμιλος “Καλογρίτσα” που έχει μειοδοτήσει στους διαγωνισμούς για 4 τμήματα, ενώ η εταιρεία του δεν μπορούσε να λάβει μέρος σε δημοπρασία για όλο το έργο. Σε κάθε περίπτωση μεγάλες χαμένες είναι οι ενότητες Μεσσηνίας και Ηλείας που θα συνδεθούν καθυστερημένα με την Ηπειρο και (μέσω της Εγνατίας) με τη Μακεδονία. Περισσότερο ζημιωμένες είναι οι επιχειρήσεις της Μεσσηνίας και της Ηλείας που σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο δεν θα έχουν εύκολη και ασφαλή πρόσβαση στις αγορές της Ηπείρου και της Μακεδονίας. Ετσι υπάρχει κίνδυνος να πιάσουν “ράφι” προϊόντα από άλλες περιοχές και τόσο οι παραγωγοί όσο και οι έμποροι γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι να βγάλεις από την αγορά καθιερωμένα προϊόντα και να προωθήσεις τα δικά σου. Αυτά όμως είναι ψιλά γράμματα για τους πολιτικούς που μετρούν την ανάπτυξη με… ψήφους.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ