Type Here to Get Search Results !

Το τρένο πάλι στην Πάτρα έως το 2017 και στο νέο λιμάνι έως το 2020

Το τρένο πάλι στην Πάτρα έως το 2017 και στο νέο λιμάνι έως το 2020
Ημερίδα με θέμα «10 χρόνια Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και Σύγχρονες Υποδομές Μεταφορών», πραγματοποιήθηκε το πρωϊ του Σαββάτου στο ξενοδοχείο «Αστήρ» με πρωτοβουλία του Κέντρου Επικοινωνίας και Προβολής, όπου παρουσιάστηκαν οι αναπτυξιακές και κοινωνικές επιδράσεις της ζεύξης στα δέκα χρόνια λειτουργίας της.
Το ενδιαφέρον ωστόσο επικεντρώθηκε λόγω των εξελίξεων στην ομιλία του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ Κώστα Σπηλιόπουλου, ο οποίος τόνισε ότι με τον σχεδιασμό που έχει εκπονηθεί και τις αποφάσεις που ελήφθησαν σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών πριν από λίγες ημέρες, η εταιρεία κερδίζει το στοίχημα της ολοκλήρωσης των σιδηροδρομικών υποδομών της χώρας μέσα στα επόμενα χρόνια.
Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι τις επόμενες ημέρες δημοπρατείται το τμήμα Ψαθόπυργος - Μποζαϊτικα. Στο τμήμα αυτό, επειδή πρόκειται για πυκνοκατοικημένη περιοχή, η γραμμή που θα είναι διπλή και ηλεκτροκίνητη, θα υπογειοποιηθεί στις κοινότητες Αγίου Βασιλείου και Ρίου, ενώ προβλέπονται όλες οι απαραίτητες ανισόπεδες διαβάσεις. Το έργο θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2017.
Σε επόμενη εργολαβία θα δημοπρατηθουν και τα έργα επιδομής, σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης για το τμήμα Ροδοδάφνη - Μποζαϊτικα.
Ταυτόχρονα, θύμισε ότι πριν από λίγες ημέρες υπεγράφη η σύμβαση για το έργο επιδομών, σηματοδότησης και ηλεκτροκίνητης στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη το οποίο θα ολοκληρωθεί έως τα τέλη του 2016.
Η ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ
Με βάση τον προγραμματισμό που καθορίστηκε σε συνεργασία με το Υπ. Υποδομών, η διέλευση του τρένου από την Πάτρα θα γίνει βάσει της αναθεωρημένης προκαταρκτικής μελέτης που προβλέπει στο τμημα από τα Μποζαϊτικα έως τον Άγιο Διονύσιο η γραμμή να είναι διπλή και επίγεια σε ένα τμήμα και ημιβυθισμένη σε ένα δεύτερο τμήμα. Στην περιοχή Αγίου Διονυσίου θα δημιουργηθεί και ένας μεγάλος κόμβος με υπόγειο πάρκινγκ και με πολλές διελεύσεις πεζών και οχημάτων.
Από την έξοδο Αγίου Διονυσίου έως τον Άγιο Ανδρέα προβλέπεται μονή επιφανειακή γραμμή για τον προαστιακό και μονή υπογειοποιημένη γραμμή για τους υπεραστικούς και εμπορευματικούς συρμούς.
Από τον Άγιο Ανδρέα έως το νέο λιμάνι η γραμμή θα συνεχίζεται μονή και επιφανειακή.
Σύμφωνα με τον κ. Σπηλιόπουλο πρόκειται για ένα έργο που δεν θα είναι μόνο σιδηροδρομικό αλλά και έργο που θα «σημαδέψει» την Πάτρα για πάρα πολλά χρόνια γι΄ αυτό και η ΕΡΓΟΣΕ είναι πάρα πολύ προσεκτική, ώστε να φτιάξει κάτι που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες της πόλης και θα εναρμονίζεται με την λειτουργία της.

Μάλιστα δήλωσε ότι είναι και αισιόδοξος σε σχέση με την στάση των τοπικών φορέων καθώς υπάρχει ένα πολύ καλό επίπεδο διαλόγου και συνεργασίας.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ