Type Here to Get Search Results !

«Οποιος κλέβει πρέπει να πηγαίνει φυλακή»

«ΔΕΝ ΘΕΛΩ να είμαι δήμαρχος-δικτάτορας, δεν θέλω να τρομάξω κανέναν. Η κατάσταση στον Δήμο της Αθήνας έχει φτάσει όμως στο απροχώρητο» τονίζει ο κ. Γ. Καμίνης, μέχρι πρότινος Συνήγορος του Πολίτη, υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων στηριζόμενος από το ΠαΣοΚ, τη Δημοκρατική Αριστερά και τους Οικολόγους Πράσινους. Αν εκλεγεί, θα προχωρήσει αμέσως στην καταγραφή της κατάστασης που θα παραλάβει. Και τα αποτελέσματα της οικονομικής αυτής καταγραφής δεσμεύεται ότι θα δημοσιευθούν. Ο κ. Καμίνης είναι από τους ανθρώπους που πιστεύουν ότι «όποιος κλέβει πρέπει να πηγαίνει φυλακή» και οι πολιτικοί, όπως θεωρεί, δεν είναι υπεράνω του νόμου.
- Θεωρείτε τον εαυτό σας ενωτικό παράγοντα και ίσως απαρχή για ευρύτερες συνεργασίες;
«Στον Δήμο της Αθήνας δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η υποψηφιότητά μου συγκεντρώνει την υποστήριξη κομμάτων, φορέων και δυναμικού τμήματος της κοινωνίας. Εκφράζει δυνάμεις που βρίσκονται σε όλα τα κόμματα και απαιτούν πλέον να εφαρμοστούν τα αυτονόητα: τα προγράμματα να αποτελούν πραγματικές δεσμεύσεις και να καταλήγουν σε συγκεκριμένο έργο, το έργο αυτό να βελτιώνει τη ζωή του δημότη, να αποτελεί προϊόν ορθολογικού προγραμματισμού και χρηστής διαχείρισης του δημόσιου χρήματος. Αυτή η λογική μπορεί να δημιουργήσει ευρύτερες συνεργασίες που θα ωφελήσουν την Αθήνα και τους Αθηναίους».
- Πώς αποφασίσατε να διεκδικήσετε τη δημαρχία της Αθήνας;Γιατί παραιτηθήκατε από Συνήγορος του Πολίτη;
«Η απόφασή μου να διεκδικήσω τη δημαρχία ήταν η απάντηση σε συγκεκριμένη πρόκληση: να εφαρμόσω στον πρώτο δήμο της χώρας και μάλιστα σε μια περίοδο πρωτοφανούς κρίσης όσα επί 12 χρόνια ζητούσα από τους δημάρχους. Με δυο λόγια: διαφάνεια και αποτελεσματικότητα στη λειτουργία του δήμου, ευθύνη απέναντι στους δημότες, ενίσχυση της συμμετοχής των δημοτών. Οταν παράγεις έργο πραγματικό και χρήσιμο δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα από τη διαφάνεια και τον έλεγχο. Αυτό έκανα τόσα χρόνια και στον Συνήγορο του Πολίτη. Οσο για την παραίτησή μου, ήμουν από την πρώτη στιγμή ξεκάθαρος. Μου ήταν αδιανόητο να αφήσω την ανεξάρτητη Αρχή, στην οποία αφιέρωσα μεγάλο μέρος τη ζωής μου, εκτεθειμένη στη φημολογία και στην πολιτική αντιπαράθεση».
- Ορισμένοι πολιτικοί έχουν δηλώσει στο παρελθόν ότι ο δήμαρχος της Αθήνας πρέπει να είναι δικτάτορας. Συμφωνείτε;
«Αν ο δήμαρχος της Αθήνας ήταν δικτάτορας, τότε οι δημότες και οι δημοτικοί σύμβουλοι τι θα ήταν; Αβουλοι και υποταγμένοι; Σε όλη μου τη ζωή πάλεψα για τα δικαιώματα των πολιτών. Εγώ πιστεύω στην ελευθερία και στην ευθύνη. Και ευθύνη δική μου ως δημάρχου Αθηναίων θα είναι να βάλω, μαζί με την ομάδα μου, τις βάσεις για να κάνουμε την πόλη μας χώρο ελευθερίας, υπευθυνότητας και δημιουργίας. Για τούτο θα επιδιώξω συνεργασίες, θα αγωνιστώ και όπου χρειαστεί θα συγκρουστώ. Πρώτα από όλα όμως πρέπει να ακούσω».
- Πώς θα μπορέσετε να βρείτε ή να διεκδικήσετε χρήματα για τον δήμο;
« Κανείς δεν μπορεί να ζητεί από το κράτος χρήματα, αν πρώτα δεν νοικοκυρέψει το σπίτι του. Μιλάμε για χρήματα του φορολογουμένου και μάλιστα σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο όπου δεν περισσεύουν. Θα καταγράψω λοιπόν την πραγματική κατάσταση για να δω πού βρισκόμαστε, τι χρειαζόμαστε και από πού θα το αναζητήσουμε. Δυνατότητες άντλησης πόρων, ανθρώπινων και χρηματικών, υπάρχουν. Σε τοπικό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Εχω μαζί μου έμπειρους ανθρώπους που θα αξιοποιήσουν δυνατότητες και στα τρία επίπεδα». - Θα προβείτε σε διαχειριστικό έλεγχο στον δήμο, αν εκλεγείτε; Θα απολύσετε υπαλλήλους; «Οπως είπα και προηγουμένως θα πρέπει να γίνει μια καταγραφή της κατάστασης που θα παραλάβω. Τα αποτελέσματα της καταγραφής θα δημοσιευθούν ώστε όλοι οι δημότες να έχουν πλήρη επίγνωση των οικονομικών δυνατοτήτων του δήμου. Αυτό που θα εξετάσουμε είναι η ορθολογική κατανομή των ανθρώπων που εργάζονται στον Δήμο της Αθήνας. Γιατί η εμπειρία μου μού λέει ότι όπως συμβαίνει σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες έτσι και στον Δήμο της Αθήνας, αλλού εργάζονται περισσότεροι από όσους χρειάζεται μια υπηρεσία και αλλού λιγότεροι. Αυτό θα αλλάξει γρήγορα».
- Πιστεύετε ότι ένας πολιτικός που συλλαμβάνεται «κλέπτων οπώρας» πρέπει να πηγαίνει στο σπίτι του ή στη Δικαιοσύνη;
«Οποιος κλέβει, πρέπει να πηγαίνει στη φυλακή. Οι πολιτικοί δεν είναι υπεράνω των νόμων. Δεν επιτρέπεται να απαιτείς από τους πολίτες θυσίες και να παρέχεις ποινική ασυλία στους πολιτικούς ή σε οποιαδήποτε άλλη ειδική κατηγορία ανθρώπων». - Τι μπορείτε να προσφέρετε περισσότερο από ό,τι προσέφερε ο απερχόμενος δήμαρχος; Ποια είναι τα στρατηγικά λάθη που έκανε ο κ. Κακλαμάνης;
«Αυτό που μπορώ εγώ πρώτα από όλα να προσφέρω είναι η εμπειρία που έχω αποκομίσει εξετάζοντας τα προβλήματα των δήμων, έτσι όπως μου τα έθεταν οι ίδιοι οι δημότες. Εδώ μιλάμε για δεκάδες χιλιάδες υποθέσεις με βάση τις οποίες έχω καταγράψει όλες τις όψεις της κακοδιοίκησης στους δήμους. Από την αδιαφάνεια και την παρανομία στις προσλήψεις έως σύνθετα προβλήματα όπως αυτά του ιστορικού και εμπορικού κέντρου της Αθήνας. Εχω μάθει να συζητώ με τη διοίκηση, να αναζητώ ευθύνες, να προτείνω λύσεις και να δείχνω τον δρόμο για την εφαρμογή τους. Αν θα έπρεπε να συνοψίσω αυτό που μπορώ να προσφέρω, θα έλεγα ότι ξέρω τα προβλήματα και μπορώ να βρίσκω τη λύση από τη σκοπιά του δημότη».
Απο το 'ΒΗΜΑ'

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ