Πάτρα – Πύργος: Ετοιμάζονται 2 «κορδέλες» φέτος, η πρώτη το καλοκαίρι, η δεύτερη στα τέλη του έτους

 


Δυο «κορδέλες» ετοιμάζονται να κοπούν φέτος στον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος, τον οποίο θα εκμεταλλεύεται και συντηρεί η Ολυμπία Οδός.

Με την ένταξη του Πάτρα – Πύργος στο έργο της παραχώρησης, η Ολυμπία Οδός γίνεται ο τρίτος μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στη χώρα, με συνολικό μήκος 277 χιλιόμετρα.

Έως τα τέλη Ιουνίου – Ιουλίου αναμένεται να παραδοθεί το μεγαλύτερο τμήμα του έργου, τα σχεδόν 65 χλμ. που αφορούν στο οδικό τμήμα Πύργος – Αλισσός, το οποίο θα αποδοθεί άμεσα σε χρήση και λειτουργία.

Το υπολειπόμενο οδικό τμήμα Αλισσός – Μιντιλόγλι, μήκους 10 χλμ, προβλέπεται να ολοκληρωθεί έως τις 30 Νοεμβρίου, αποδίδοντας σε χρήση και λειτουργία το σύνολο του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος.

Με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών θα υλοποιηθούν πρόσθετες συμπληρωματικές εργασίες στον αυτοκινητόδρομο, εντός του ορίου του έργου παραχώρησης, οι οποίες περιλαμβάνουν επέκταση και ασφαλτόστρωση παράπλευρου οδικού δικτύου και διαμορφώσεις κόμβων.

Εκτός του ορίου του έργου παραχώρησης, θα υλοποιηθούν παρεμβάσεις σε οδικά τμήματα για ανακατασκευή ασφαλτόστρωσης της ΒΙ.ΠΕ. Πάτρας, Κυλλήνης, Γαστούνης, Αράξου και Αρχαίας Ολυμπίας, καθώς και αντιπλημμυρικά έργα που εκτείνονται κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος.

Τα χαρακτηριστικά της Πατρών – Πύργου

  • Δύο μετωπικοί σταθμοί διοδίων, στην Κάτω Αχαΐα και τα Χανάκια.
  • 2 πλευρικοί σταθμοί διοδίων στην Κάτω Αχαΐα και την Αμαλιάδα.
  • 15 γέφυρες, εκ των οποίων η Γέφυρα του Πηνειού, μήκους 240μ., που θα είναι και η μεγαλύτερη της Ολυμπίας Οδού.
  • 27 άνω διαβάσεις & 37 κάτω διαβάσεις.
  • 150 οχετοί.
  • Τοίχοι αντιστήριξης μήκους 7.250 μ.
  • Δύο Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Καραίικα και Πύργος και στις δύο κατευθύνσεις).
  • Ένα εφεδρικό Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας (που περιλαμβάνει και εγκατάσταση της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων) στον Πύργο.
  • Δύο Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών, στους σταθμούς διοδίων (Κάτω Αχαΐα και Χανάκια).

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια