Σκάνδαλο Καθολικής Εκκλησίας: "Ιερές επενδύσεις" στον τζόγο - Πώς νυχτερινά κέντρα της Πάτρας έκοβαν τιμολόγιο στην Επισκοπή Σύρου -


 Ιερές μπίζνες με… νυχτερινά κέντρα, με επιχειρηματίες και με εκατομμύρια στο ναό… της διασκέδασης και του τζόγου
, εμφανίζεται να έχει μέσω δύο εκπροσώπων της η Καθολική Εκκλησία της Ελλάδος. Το σκάνδαλο που προκαλεί τόσο την κοινωνία, όσο και στους θεσμούς φαίνεται ότι χρειάζεται βαθιά έρευνα και σ’ αυτήν ήδη βρίσκονται οι αρμόδιες Αρχές προκειμένου να πέσει άπλετο φως στην υπόθεση.

Ήδη στην πόλη της Πάτρας, επικρατεί αναστάτωση και προβληματισμός για την εμπλοκή επιχειρηματιών στην υπόθεση του οικονομικού σκανδάλου στην δίνη του οποίου βρίσκεται η Καθολική Εκκλησία της χώρας.

Σκάνδαλο Καθολικής Εκκλησίας: Οι έρευνες και το πόρισμα

Όσο οι έρευνες βρίσκονται σε εξέλιξη, οι αποκαλύψεις πέφτουν βροχή για το πώς δύο ιερείς, ένας από την Κρήτη και ένας από την Σύρο, είχαν στήσει «δουλειές» με την Πάτρα και την Σύρο να έχουν μπει στο επίκεντρο των ερευνών.

Το πόρισμα της Αρχής για το Ξέπλυμα Μαύρου Χρήματος έριξε «φως» σε ένα οικονομικό σκάνδαλο, το κουβάρι του οποίου έχει ξεκινήσει εδώ και 8 χρόνια. Όπως αναφέρεται στο πόρισμα, τουλάχιστον 3 εκατ. ευρώ από τα... παγκάρια της Εκκλησίας κατέληξαν σε επιχειρηματίες νυχτερινών κέντρων, ως... επενδύσεις. Ήδη έχουν δεσμευτεί τραπεζικό λογαριασμοί και περιουσιακά στοιχεία ιδιοκτητών νυχτερινών κέντρων στην Πελοπόννησο, καθώς ήταν αποδέκτες μεγάλων χρηματικών ποσών που τους έδιναν ένας υψηλά ιστάμενος στην ιεραρχία της Καθολικής Εκκλησίας καθώς και ένας ιερέας. 

Διαβάστε επίσης: Σκάνδαλο στην Καθολική Εκκλησία Ελλάδος: Πώς "έφυγαν" από το ταμείο της τρία εκατ. ευρώ - Το ξέπλυμα μαύρου χρήματος και τα νυχτερινά κέντρα

Οι ιερείς και οι επιχειρηματίες που εμπλέκονται στο σκάνδαλο

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι , ο ένας ιερέας είναι στη Σύρο και ο άλλος στην Κρήτη. Ο ένας από τους δύο ιερείς είναι πρόσωπο υψηλά ιστάμενο στην ιεραρχία της Καθολικής Εκκλησίας Ελλάδος. Ο δεύτερος ιερέας φέρεται να είναι στέλεχος της Καθολικής Εκκλησίας Ελλάδος.

Όσον αφορά στους επιχειρηματίες που φέρονται να «ξέπλεναν» τα χρήματα, ένας είναι ιδιοκτήτης νυχτερινού κέντρου διασκέδασης στην Πάτρα, και μια γυναίκα υπάλληλος νυχτερινού κέντρου διασκέδασης.

Σύμφωνα με το Flamis.gr η κοινωνία της Πάτρας έχει αναστατωθεί από τις αποκαλύψεις του οικονομικού σκανδάλου με την εμπλοκή Πατρινού επιχειρηματία νυχτερινών κέντρων διασκέδασης Ο επιχειρηματίας είναι ένας 60χρονος κατάγεται από την Αιτωλοακαρνανία. Την τελευταία διετία διέμενε μόνιμα στην Πάτρα. Είχε αναπτύξει επαγγελματική δραστηριότητα στον χώρο της νύχτας. Πότε ως μέτοχος και πότε ως διαχειριστής καταστημάτων διασκέδασης, καταβάλλοντας μερίδιο στους ιδιοκτήτες. Ξεκίνησε από επιχείρηση που βρίσκεται σε γνωστό πεζόδρομο και επεκτάθηκε σε τουλάχιστον δύο καταστήματα σε Ρίο και στην παραλιακή ζώνη της Πάτρας.

Ιερές… επενδύσεις στον τζόγο

Στην κοινωνία της Πάτρας αποτελούσε «κοινό μυστικό» η σχέση που διατηρούσε ο 60χρονος με ιερείς της Καθολικής Εκκλησίας της Ελλάδος, χωρίς ωστόσο να διευκρινίζονται οι λόγοι της «χρηματοδότησής» του. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι ο 60χρονος είχε ιδιαίτερο «πάθος» με τον τζόγο και για αυτό τον λόγο συνήθιζε να στοιχηματίζει ποσά χιλιάδων ευρώ επισκεπτόμενος πρακτορεία στην Πάτρα και την ευρύτερη περιοχή του Ρίου.

Πονταρίσματα σε τζόγο και στοιχήματα από τα εμβάσματα της Καθολικής Εκκλησίας

Πληροφορίες θέλουν κάποια από το εμβάσματα, προερχόμενα από την Καθολική Εκκλησία της Ελλάδος, να κατευθύνθηκαν για την εξόφληση χρεών εξαιτίας της αδυναμίας του να τζογάρει. Παράλληλα πληρώνονταν και κάποια έξοδα… νυχτερινών κέντρων. Στο παρελθόν ο επιχειρηματίας είχε κατηγορηθεί για πολύ σοβαρή υπόθεση κακουργηματικού χαρακτήρα.

Το νήμα της υπόθεσης εντοπίζεται να ξεκινάει πριν από 8 χρόνια όπως προέκυψε από τους ελέγχους που έδειξαν ότι μεγάλα χρηματικά ποσά έφευγαν από συγκεκριμένους λογαριασμούς που χειρίζονταν οι δύο ανώτατοι ιερείς και κατέληγαν σε λογαριασμούς συγκεκριμένων ιδιοκτητών νυκτερινών κέντρων με αποτέλεσμα να φαίνονται ως επενδύσεις σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια