Type Here to Get Search Results !

Μητροπολιτικές συγκοινωνίες στην Αθήνα

Σε δανεισμό που θα αγγίζει τα 40 εκατ. ευρώ μόνο για την ΕΘΕΛ, θα αναγκαστούν να προσφύγουν οι εταιρείες αστικών συγκοινωνιών, προκειμένου να καλύψουν τις λειτουργικές τους δαπάνες μετά τη μείωση των επιδοτήσεων που για φέτος αγγίζει το 15%. Η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, σε μία προσπάθεια να ανατρέψει αυτή την κατάσταση, προχωρά στην ίδρυση του Ενιαίου Μητροπολιτικού Φορέα Συγκοινωνιών, το ρόλο του οποίου θα αναλάβει ο ΟΑΣΑ και στον οποίο θα υπάγονται εκτός από την ΕΘΕΛ, τον ΗΣΑΠ, το Τραμ και την ΑΜΕΛ και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος, αλλά και τα ΚΤΕΛ του Νομού Αττικής. Αξιοσημείωτο είναι ότι το έλλειμμα στο τραμ έχει φτάσει τα 155 εκατ. ευρώ από 6,4 εκατ. στο τέλος του 2004.
Όπως είπε ο Δ. Ρέππας ο φορέας αυτός θα έχει την ευθύνη σχεδιασμού ανάθεσης και υλοποίησης των έργων υποδομής του ΟΑΣΑ, τα οποία θα γίνονται είτε μέσω του επενδυτικού προγράμματος ΕΣΠΑ είτε με ΣΔΙΤ. Τέτοια έργα μπορεί να είναι η ανάπτυξη της τηλεματικής, οι διαφημίσεις στα μέσα ή και η είσπραξη των εισιτηρίων.
Ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι οι αλλαγές δεν θα φέρουν καμία αύξηση στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών για το 2010, ενώ την ίδια στιγμή εξετάζεται το ενδεχόμενο διεύρυνσης του ενιαίου εισιτηρίου και στα άλλα μέσα. Οι φορείς αστικών συγκοινωνιών θα υπογράψουν συμβάσεις με τον ΟΑΣΑ, οι οποίες αναμένεται να έχουν υλοποιηθεί μέχρι το τέλος του έτους. Με τη σύσταση του Φορέα, ο οποίος θα μπορεί να εποπτεύει όλες τις εταιρείες, αλλά και τη συγχώνευση που αναμένεται να υλοποιηθεί, προβλέπεται μείωση 10% των λειτουργικών δαπανών συνολικά. Στόχος του υπουργείου Υποδομών είναι στο τέλος του 2012 το 50% των μετακινήσεων να πραγματοποιείται με ΜΜΜ, αύξηση 20% σε σχέση με σήμερα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ