Στον Εισαγγελέα ετοιμάζεται να προσφύγει η συντονιστική επιτροπή των κατοίκων και επιχειρήσεων της οδού Κανακάρη στην Πάτρα, προκειμένου να λάβει επίσημη απάντηση, αν με τις αποφάσεις της δημοτικής αρχής για τις αντιδρομήσεις, εφαρμόζεται η σχετική πρόβλεψη του άρθρου 52 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Το συγκεκριμένο άρθρο περιγράφει ποιος έχει αρμοδιότητα απόφασης και εφαρμογής μέτρων ρύθμισης της οδικής κυκλοφορίας, σημείο τριβής μεταξύ Δήμου Πατρέων και Αποκεντρωμένης Διοίκησης, που έχει επιφέρει καθυστέρηση μηνών, στην υλοποίηση των αντιδρομήσεων στο κέντρο της Πάτρας.
Ο εκπρόσωπος της επιτροπής Δημήτρης Δημητρόπουλος τόνισε, ότι οι αντιδρομήσεις θα γίνουν εφόσον εφαρμοστεί η κείμενη νομοθεσία για την ασφάλεια των πολιτών και εάν υπάρχει ολοκληρωμένη μελέτη για τις μελλοντικές επιπτώσεις μιας τέτοιας εκτεταμένης παρέμβασης στην πόλη. Ο κ. Δημητρόπουλος ανέφερε, ότι κατά τα λεγόμενα αρμοδίων παραγόντων δεν υπάρχει τέτοια μελέτη και όσα μέτρα αποφασίστηκαν είχαν ως βάση τους, κάποιες μελέτες που εκπονήθηκαν προ 30ετίας.
Επιπλέον, τόνισε πως ακόμα και η τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών με αντίθετη φορά σε Κανακάρη και Κορίνθου, δεν φαίνεται να είχε τις απαιτούμενες μελέτες και εγκρίσεις από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση.
Ακόμα, ανέφερε πως δεν έχει ληφθεί υπόψη, ούτε ο ποδηλατοδρόμος που κατασκευάστηκε κατά μήκος της Οθωνος Αμαλίας. «Ολες αυτές οι ρυθμίσεις είναι μεγάλης κλίμακας και χρήζουν ολοκληρωμένης μελέτης για τις μελλοντικές επιπτώσεις η οποία δεν έγινε» είπε ο κ. Δημητρόπουλος
Η Συντονιστική Επιτροπή Κατοίκων και Επαγγελματιών της Κανακάρη θεωρεί αναφαίρετο δικαίωµά της να προσφύγει ακόμα και στο Συμβούλιο της Επικρατείας για τις αντιδρομήσεις και τις νέες κυκλοφοριακές µελέτες.
Κι αυτό γιατί, διαπίστωσε πως ο ∆ήµος επιχειρεί µε διαπραγματεύσεις και συζητήσεις να απαιτήσει από την Αποκεντρωµένη ∆ιοίκηση να µην εφαρµόσει την κείµενη νοµοθεσία και να ανακαλέσει την απορριπτική για τους δικούς της λόγους απόφασή της, που εξέδωσε για το σχετικό θέµα.
Επιπλέον τονίζει ότι η διανοιχθείσα οδός Κανακάρη (και ειδικά το κοµµάτι µε τις ανηφόρες), εκτός του ότι είναι στενότερη, µε κακοτεχνίες, παραλείψεις και γενικότερα προβλήματα, θέτει και σε άµεσο κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών και των αυτοκινήτων.
0 Σχόλια