Πάτρα: Αντιδράσεις για το κλείσιμο του ΚΤΕΟ – «Αρνητική και επικίνδυνη εξέλιξη»


 Στο προτεινόμενο σχέδιό της για την τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας, η Περιφερειακή Αρχή Φαρμάκη, κάνει σαφές ότι προτίθεται να προχωρήσει στο κλείσιμο των 4 Δημοσίων ΚΤΕΟ που λειτουργούν στα όρια της Περιφέρειάς μας.

Πρόκειται για μια αρνητική και ταυτόχρονα επικίνδυνη εξέλιξη εφόσον υλοποιηθεί, που συναντά την δίκαιη αντίδραση των υπαλλήλων της Περιφέρειας, αφού οι υπηρεσίες των ΚΤΕΟ σχετίζονται με την οδική ασφάλεια αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος.

Οι υπηρεσίες αυτές διαθέτουν εξοπλισμό με τον οποίο διενεργούνται, πέρα των καθιερωμένων περιοδικών τεχνικών ελέγχων οχημάτων Ι.Χ., υπηρεσίες που υποστηρίζουν την λειτουργία άλλων τμημάτων της Περιφέρειας, αλλά και ταυτόχρονα πραγματοποιούν ελέγχους που δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν σε άλλα ΚΤΕΟ (ενδεικτικά αναφέρουμε την δυνατότητα ελέγχου για την ταξινόμηση εισαγόμενων μεταχειρισμένων λεωφορείων). Ταυτόχρονα η δρομολόγηση αυτού του σχεδιασμού θα σημάνει την κατάργηση των εκπτώσεων που υπάρχουν για συγκεκριμένες κατηγορίες οδηγών όπως για παράδειγμα των ανέργων που ανέρχεται στο 25%.

Έχουν ευθύνη τόσο οι Περιφερειακές Αρχές, όσο και διαχρονικά οι κυβερνήσεις, για την υποβάθμιση των δημόσιων ΚΤΕΟ σε όλη τη χώρα και την καλλιέργεια της λογικής της ανταποδοτικότητας που εφαρμόζουν και στον τομέα αυτό, ενισχύοντας τα ιδιωτικά και σπρώχνοντας τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων σε αυτά.

Η επίκληση εκ μέρους της Περιφερειακής Αρχής, της λογικής της ανταποδοτικότητας, δηλαδή της λογικής κόστους- οφέλους για την συνέχιση της λειτουργίας των ΚΤΕΟ δεν μας ξενίζει. Είναι άλλωστε ταγμένη να υπηρετεί αυτή την πολιτική και δεν το κρύβει, πολιτική που θα οδηγήσει στην ακόμη μεγαλύτερη γιγάντωση των ιδιωτικών ΚΤΕΟ, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για το κόστος των ελέγχων, αλλά και για τα δικαιώματα των εργαζομένων που απασχολούνται σε αυτά.

Απαιτούμε
• Η Περιφερειακή Αρχή να σταματήσει εδώ και τώρα τις όποιες σκέψεις έχει για κλείσιμο των δημοσίων ΚΤΕΟ.
• Να προχωρήσει τώρα η επέκταση, ενίσχυση και αναβάθμιση των δημοσίων ΚΤΕΟ με διατήρηση των μειωμένων παράβολων για ανέργους και περαιτέρω ειδικές ρυθμίσεις για ευπαθείς ομάδες.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια