To ταμείον είναι… μείον για το τραίνο Πάτρα – Πύργος από αδιαφορία της Κυβέρνησης

 


«Θύμα» του Daniel και της καταστροφής που υπέστη το σιδηροδρομικό δίκτυο της Θεσσαλίας, φαίνεται πως πέφτει η γραμμή Πάτρα – Πύργος αλλά και το τραίνο της Πελοποννήσου, σύμφωνα με την απάντηση που έδωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου στον Θανάση Τσαμπρινό.

Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Επιτροπής Περιβάλλοντος, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, υπό την προεδρία της βουλευτού Ηλείας Διονυσίας-Θεοδώρας Αυγερινοπούλου όπου είχε θέμα την ηλεκτροκίνηση, ο εντεταλμένος σύμβουλος Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Νέων Τεχνολογιών Δήμου Πύργου που έδωσε για πρώτη φορά το «παρών», βρήκε την ευκαιρία και ρώτησε τον κ. Οικονόμου για τυχόν εξελίξεις στο συγκεκριμένο θέμα τις οποίες θα πρέπει να μεταφέρει στους συνδημότες του.

Η απάντηση του υφυπουργού Μεταφορών ήταν πως αυτή τη στιγμή υπάρχει μια μεγάλη «τρύπα» στη Θεσσαλία λόγω του «Daniel» η οποία ακολούθησε το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών. Ο κ. Οικονόμου τόνισε συγκεκριμένα πως «Η ζημιά στη Θεσσαλία μόνο στον σιδηρόδρομο είναι 450 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή, τόσα χρήματα χρειάζονται μόνο για την αποκατάσταση. Θα μας φύγουν τεράστια χρήματα απλά για να γυρίσουμε εκεί που ήμασταν. Φανταστείτε να μην είχαμε αυτήν την καταστροφή και να μπορούσαμε να ρίξουμε αυτά τα 450 εκατομμύρια στο σιδηρόδρομο.

Γίνονται ήδη εργασίες αποκατάστασης στο συγκεκριμένο δίκτυο που συνολικά ανέρχονται σε 450 εκατομμύρια». Ακολούθως, ο Βασίλης Οικονόμου ανάφερε πως σε διαφορετική περίπτωση, αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να διοχετευτούν για την ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, συμπεριλαμβάνοντας και τη γραμμή Πάτρα – Πύργος. «Με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαμε να δούμε και το τραίνο για την Πελοπόννησο όπως για παράδειγμα τη γραμμή προς Ναύπλιο και Καλαμάτα ή την επέκταση για τον Πύργο που έχουν τουριστική αξία».

Ολοκληρώνοντας την απάντησή του, προς τον κ. Τσαμπρινό, ο υφυπουργός μεταφορών ανέφερε πως τη δεδομένη χρονική στιγμή ο ΟΣΕ και όλο το σύστημα των σιδηροδρομικών εταιρειών ρίχνουν όλο το βάρος τους στο να αποκαταστήσουν πλήρως αυτή τη μεγάλη καταστροφή στην Θεσσαλία προκειμένου να εξασφαλιστεί και η ασφάλεια και ο κόσμος να γνωρίζει πως το τραίνο είναι το ασφαλέστερο μέσο.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια