Type Here to Get Search Results !

Πάτρα: Σήμερα, Μανιάτης - Σπηλιόπουλος για χωροταξικό - τρένο

Πάτρα: Σήμερα, Μανιάτης - Σπηλιόπουλος για χωροταξικό - τρένοΗ διαβούλευση για την αναθεώρηση του Περιφερειακού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού, παρουσία -εκτός απροόπτου- του υπουργού Περιβάλλοντος Γιάννη Μανιάτη, και η παρουσίαση των δύο επικρατέστερων σεναρίων για τη διέλευση της γραμμής του ΟΣΕ από τον αστικό ιστό της Πάτρας, μονοπωλούν το ενδιαφέρον της σημερινής ειδησεογραφίας του πολεοδομικού και τεχνικού κλάδου.


Η πρώτη από τις δύο σημαντικές τοπικές υποθέσεις είναι προγραμματισμένη να διεξαχθεί σήμερα το πρωί (11:00 π.μ.) στο ξενοδοχείο «Αστήρ». Πρόκειται για την τελευταία συνάντηση εργασίας, έπειτα από πρωτοβουλία της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, κατά την οποία θα γίνει η διαβούλευση και ο διάλογος για την αναθεώρηση του Περιφερειακού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού. Στη συνάντηση έχει καταρχήν δηλώσει ότι θα παραστεί ο υπουργός ΠΕΚΑ Γιάννης Μανιάτης, αλλά και ο γενικός γραμματέας, Σωκράτης Αλεξιάδης. Ανάλογες συναντήσεις έχουν προγραμματιστεί στην Αιτωλοακαρνανία και την Ηλεία. Σε όλες τις συναντήσεις θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, των αρμόδιων φορέων, των υπηρεσιών της Περιφέρειας, της επιβλέπουσας υπηρεσίας του ΥΠΕΚΑ και των μελετητών.
Η διαβούλευση, που έχει ανοιχτό χαρακτήρα, θα κορυφωθεί σε συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδος, το αργότερο εντός του ερχόμενου Φεβρουαρίου.


Το σύγχρονο τρένο
Η δεύτερη σημαντική υπόθεση για την Πάτρα, που μπαίνει σε δημόσιο διάλογο σήμερα (17:00), είναι η διέλευση της γραμμής του ΟΣΕ από τον αστικό ιστό της πόλης.
Η εκδήλωση διοργανώνεται με πρωτοβουλία του αχαιού προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ, Κώστα Σπηλιόπουλου, στην Αγορά Αργύρη. Οι επικρατέστερες προτάσεις, σύμφωνα με πληροφορίες της «Π», είναι οι εξής:
• Η πρώτη πρόταση προβλέπει υπέργεια γραμμή για τον Προαστιακό και μια υπογειοποιημένη για τον υπεραστικό σιδηρόδρομο. Η βύθιση θα ξεκινά στον Αγιο Διονύσιο και θα φθάνει ως το ύψος του Αγίου Ανδρέα από όπου ο υπεραστικός θα φθάνει μέχρι το νέο λιμάνι της Πάτρας.
• Η δεύτερη πρόταση προβλέπει επίγεια γραμμή παράλληλη με τον Προαστιακό.

Και στις δύο περιπτώσεις προβλέπεται η δημιουργία ενός μεγάλου κόμβου στην περιοχή του Αγίου Διονυσίου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ