Ερωτήματα τα οποία ζητούν άμεσα απάντηση σχετικά με την κατάσταση που ήταν το πλοίο και κατά πόσο ανταποκρινόταν στις προδιαγραφές για την εκτέλεση δρομολογίων στη γρ4αμμή Πάτρα – Αγκόνα έρχονται στο προσκήνιο λίγες ώρες μετά την τραγωδία Νοτιοδυτικά των Οθωνών.
Το έγγραφο που είδε το φως της δημοσιότητας, σύμφωνα με το οποίο κατά την επιθεώρηση από το κλιμάκιο εμπορικών σκαφών – είτε αυτή έγινε από το σχετικό κλιμάκιο του κεντρικού λιμεναρχείου της Πάτρας , είτε από το μικτό κλιμάκιο ελλήνων και Ιταλών επιθεωρητών – βρέθηκαν «κενά» τόσο στην ασφάλεια του πλοίου ποσό και στη στεγανότητα του, δημιουργεί αυτομάτως σοβαρά θέματα .
Υπενθυμίζεται πως κατά τον έλεγχο και όπως προκύπτει από το σχετικό έγγραφο είχαν γίνει συστάσεις για πλήθος προβλημάτων και δυσλειτουργιών στο οχηματαγωγό Norman Atlantic περιλαμβάνονται σε πιστοποιητικό που είχε εκδώσει το Λιμεναρχείο της Πάτρας στις 19 Δεκεμβρίου 2014.
Ειδικότερα, στις δυσλειτουργίες που εντοπίστηκαν περιλαμβάνονται προβλήματα σε φωτεινές ενδείξεις συναγερμού, σε θύρα στεγανοποίησης, σε συστήματα διάσωσης, καθώς και στη στεγανότητα του πλοίου.
Παράλληλα τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας αμέσως μετά την παράδοση του πλοίου στις φλόγες σύμφωνα με τα οποία βυτιοφόρα που μετέφεραν λάδι ακουμπούσαν σχεδόν στην οροφή των γκαράζ, με αποτέλεσμα σε περίπτωση μεγάλων κλυδωνισμών λόγω ισχυρών ανέμων να προκλήθηκε τριβή και σπινθήρες, επίσης προκαλούν σωρεία ερωτηματικών ακόμα και για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες πραγματοποιήθηκε το συγκεκριμένο ναύλο.
0 Σχόλια