Σε τρεις, προσωρινός ανάδοχος είναι η Ιντερκάτ του εργολάβου και ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Λαμίας, Πανουργιά Παπαϊωάννου και σε μία η Ιταλική CD Infrastruture, η οποία υποστηρίζεται από τον όμιλο της Μηχανικής του κ. Πρόδρομου Εμφιετζόγλου. Όπως έχει επισημάνει από την βουλή, ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης, ο έλεγχος από το Ελεγκτικό Συνέδριο και η έγκριση μεγάλου έργου από την ΕΕ, αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για να οριστικοποιηθούν οι ανάδοχοι. Για να ξεκινήσουν πάντως τα κατασκευαστικά έργα θα χρειαστούν αρκετοί μήνες αφού από το Ελεγκτικό θα χρειαστεί να ελεγχθούν και να εγκριθούν και οι οκτώ συμβάσεις. Εντύπωση προκαλεί το ύψος του προϋπολογισμού του αυτοκινητοδρόμου που εντάσσεται στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του υπουργείου Υποδομών (ΥΜΕΠΕΡΑ). Οι αρχικές προβλέψεις μιλούσαν για 460 εκατ. ευρώ. Όμως στην απόφαση ένταξης στο ΕΣΠΑ αναφέρονται 355,6 εκατ. ευρώ. Εκτιμάται ότι το τελικό ποσό της χρηματοδότησης έχει συμπεριλάβει το ύψος των εκπτώσεων που δόθηκαν στους διαδοχικούς διαγωνισμούς. Στο συνολικό ποσό περιλαμβάνονται επίσης και έργα απαλλοτριώσεων ύψους 31,3 εκατ. ευρώ.
0 Σχόλια