Η πολιτική που απαξιώνει και διαλύει το σιδηρόδρομο, συνεχίζεται αμείωτα. Αν και περίσσεψαν οι δηλώσεις της Κυβέρνησης και της Διοίκησης του ΟΣΕ, τα σχέδια και τα προγράμματα, τίποτε δεν άλλαξε.
19 μήνες μετά το έγκλημα στα Τέμπη, συνεχίζεται με μεγαλύτερη ένταση η πολιτική της απελευθέρωσης-ιδιωτικοποίησης, που είναι η πραγματική αιτία των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Σιδηρόδρομος σήμερα. Συνεχίζουν οι απευθείας αναθέσεις σε κάθε λογής εργολάβους που λυμαίνονται χρόνια τώρα τον ΟΣΕ και τα αποτελέσματα τα είδαμε και τα βλέπουμε όλο και πιο έντονα καθημερινά.
Σήμερα είναι καλυμμένες λιγότερες από το 50% των προβλεπόμενων θέσεων του Οργανογράμματος του ΟΣΕ και από αυτές οι μισές σχεδόν καλύπτονται από Δελτία Παροχής Υπηρεσιών (μπλοκάκια) και από εργαζόμενους με Ατομικές συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Τους συναδέλφους με αυτή τη μορφή εργασίας τους κρατάνε <<ομήρους>> με την απειλή της μη ανανέωσης των συμβάσεων κάθε εξάμηνο. Ειδικά οι συνάδελφοι με ΔΠΥ εργάζονται χωρίς εργασιακά δικαιώματα (άδειες, ασθένειες, αναπαύσεις, νυχτερινά, αργίες, υπερωρίες κλπ)και δεν καλύπτονται από τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ τη μονιμοποίηση αυτών των συναδέλφων μας όπως και των Φυλάκων ΙΔ που έχουν σύμβαση ορισμένου χρόνου
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Στην κατεύθυνση αυτή τηςαπαξίωσης κινούνται και τα νέα δρομολόγια του Προαστιακού της Πάτρας, που όπως σχεδιάστηκαν – μετά τα <<εγκαίνια>> της ανάταξης των 400 μέτρων Γραμμής (προεκλογικά των ευρωεκλογών) – η ανταπόκριση του Βόρειου και Νότιου κλάδου γίνεται πλέον στον Κεντρικό Σταθμό Πάτρας και όχι στο σταθμό του Άγιου Ανδρέα όπως ήταν πριν, έδιωξαν ένα μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού γιατί πλέον δεν εξυπηρετείται. Η πολίτες της Πάτρας διαμαρτύρονται χωρίς όμως να εισακούγονται.
Τα δρομολόγια δε πρέπει να χαράζονται κατά πως βολεύονται οι εταιρείες αλλά κατά πως εξυπηρετείτε το επιβατικό καινό.
Η εργολαβία συντήρησης του προαστιακού της Πάτρας προχωρά με <<ρυθμούς χελώνας>>, με ελάχιστους κακοπληρωμένους εργαζόμενους και χωρίς να έχει φροντίσει ο ΟΣΕ για την προμήθεια των απαραίτητων υλικών.
Με εξαγγελίες και με ευχολόγια δεν θα πάει το τρένο στον Πύργο, ούτε στο Ναύπλιο, ούτε στην Αγία Λαύρα. Αρκετά με τα ψέματα και τα <<θα>>. Τους μάθαμε πια.
Αλήθεια γιατί το νέο τρένο δεν έρχεται μέχρι το Ρίο που έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και θα εξυπηρετήσει χιλιάδες επιβάτες;
Ποιος τους εμποδίζει να φτάσει έως εκεί; Το Ρίο είναι Δήμος Πατρέων.
Για τον οδοντωτό, που όλοι δήθεν κόπτονται εκτός από τις βαρύγδουπες δηλώσεις τους, δεν έχει γίνει τίποτα. Μετά τις περσινές φωτιές δεν έγινε κανένα έργο ώστε να κρατηθούν τα πρανή και να μην μπαζώνεται από χώματα η Γραμμή με τις πρώτες βροχές, με αποτέλεσμα να διακόπτονται κάθε φορά τα δρομολόγια.
Οι σιδηροδρομικοί της Πελοποννήσου θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για σύγχρονη, ασφαλή κα φθηνή σιδηροδρομική συγκοινωνία.
Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για να κρατήσουμε ανοιχτό και ασφαλή τον Προαστιακό της Πάτρας και τα τμήματα της Πελοποννήσου που ακόμα βρίσκονται σε λειτουργία (Διακοφτό–Καλάβρυτα, Κατάκωλο–Πύργος-Αρχαία Ολυμπία) καθώς και για την επαναλειτουργία όλων των Γραμμών που είναι σε αναστολή.
Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού ώστε να καλύπτονται οι θέσεις που προβλέπονται από το οργανόγραμμα και τη μονιμοποίηση των συμβασιούχων.
Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε και να απαιτούμε την ολοκλήρωση των έργων υποδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τοποθέτησης των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας στην κυκλοφορία των τρένων.
Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για ελεύθερες συλλογικές συμβάσεις εργασίας που θα ανταποκρίνονται στις σημερινές συνθήκες διαβίωσης.
ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ (ΣΠΑΠ)
0 Σχόλια