Ψηφίστηκε ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο η υπ' αριθμ. 27/2014 απόφαση του Δ.Σ. του ΦΟ.Δ.Σ.Α. (Φορέας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων) που αφορά στον προϋπολογισμό για το οικονομικό έτος 2015.
Από το Πρακτικό 12/2014 της Συνεδρίασης του Δ.Σ. του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων 1ηςΔιαχειριστικής Ενότητας Ν. Αχαΐας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας της 1η Δεκεμβρίου 2014
--------------------
Στην Πάτρα, σήμερα, την 1η Δεκεμβρίου 2014, ημέρα Δευτέρα και ώρα 09:00 π.μ., στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχείου συνήλθε σε συνεδρίαση το Διοικητικό Συμβούλιο του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της 1ης Διαχειριστικής Ενότητας Ν. Αχαΐας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ύστερα από την υπ’ αριθμ. 12/25.11.2014 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου του Συνδέσμου κ. Κορδά Χρήστου, η οποία επιδόθηκε νόμιμα σε όλα τα μέλη του Συνδέσμου.
Αφού διαπιστώθηκε νόμιμη απαρτία, ο Πρόεδρος κηρύσσει την έναρξη της συνεδρίασης.
Τα πρακτικά τηρήθηκαν από τον ορισθέντα υπάλληλο κ. Μεσμπούρη Πέτρο.
O Πρόεδρος έθεσε υπόψη του Συμβουλίου το μοναδικό θέμα της ημερήσιας διάταξης: 1. Εισηγητική έκθεση περί κατάρτισης σχεδίου προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2015 του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων 1ης Διαχειριστικής Ενότητας Ν. Αχαΐας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και 2. Κατάρτιση πίνακα 5Α περί στοχοθεσίας οικονομικών αποτελεσμάτων του Αναγκαστικού Συνδέσμου Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων 1ηςΔιαχειριστικής Ενότητας Ν. Αχαΐας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας
Το Διοικητικό Συμβούλιο ενημερώθηκε από τον Πρόεδρο και έλαβε υπόψη του την υπ’ αριθμ. 321/19.11.2014 εισήγηση του η οποία αναφέρει τα κάτωθι:
«Έχοντας υπόψη:
Α) Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 77 του Ν. 4172/2013 (ΦΕΚ 167/23-7-2013 Α΄) «Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του Ν. 4046/2012, του Ν. 4093/2012 και του Ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις». Καθορίζεται η διαδικασία κατάρτισης και έγκρισης του Προϋπολογισμού. Στην ίδια διάταξη αναφέρεται ότι ο Προϋπολογισμός καταρτίζεται με βάση τις οδηγίες που παρέχονται ετησίως με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εσωτερικών, η οποία εκδίδεται κάθε έτος και στην οποία και στην οποία καθορίζονται ανώτατα όρια για την εκτίμηση των ιδίων εσόδων ή επί μέρους ομάδων τους που εγγράφονται στον Προϋπολογισμό και ορίζονται τα ίδια έσοδα ή ομάδες αυτών και κατόπιν αιτιολογημένης εισήγησης της οικονομικής υπηρεσίας του νομικού προσώπου, για το εκτιμώμενο ύψος εσόδων και εξόδων υποβάλλεται προς έγκριση στο Διοικητικό Συμβούλιο και στην συνέχεια στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Συγκεκριμένα θα θέλαμε να σας παρουσιάσουμε τις διαδικασίες κατάρτισης του προϋπολογισμού συνοπτικά:
1. η συζήτηση του Προϋπολογισμού στο Διοικητικό Συμβούλιο και η ολοκλήρωση των προσχεδίων για υποβολή στο Δημοτικό Συμβούλιο (έως 5/9).
2. η ενσωμάτωση του σχεδίου που προανέκρινε το Διοικητικό Συμβούλιο στη βάση οικονομικών δεδομένων του ΥΠΕΣ (έως 5/9).
3. ο έλεγχος του σχεδίου του προϋπολογισμού από το Παρατηρητήριο και η διατύπωση γνώμης επ’ αυτού, καθώς και οδηγίες του Υπουργείου Εσωτερικών για την ανάλογη διαμόρφωση του.
4. η υποβολή του προϋπολογισμού από το Διοικητικό Συμβούλιο στο Δημοτικό Συμβούλιο προς συζήτηση και ψήφιση (έως 31/10).
5. η συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο και στη συνέχεια η υποβολή του στην εποπτεύουσα αρχή (προς το παρόν ο Γ.Γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης). Η συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο πρέπει να γίνει μέχρι 15/11.
6. η δημοσίευση του προϋπολογισμού, μετά τη ψήφισή του από το Δημοτικό Συμβούλιο.
7. η έγκριση του προϋπολογισμού από την εποπτεύουσα αρχή (προς το παρόν ο Γ.Γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης) μέχρι 31/12.
Β) Σύμφωνα με τις διατάξεις του ανωτέρω νόμου και τις διαδικασίες που αναλύουμε παραπάνω, το Διοικητικό Συμβούλιο, έως την 5η Σεπτεμβρίου, εξετάζει το προσχέδιο και ειδικότερα εάν:
α) τα έσοδα και οι δαπάνες είναι νόμιμες,
β) έχουν εγγραφεί οι υποχρεωτικές δαπάνες και τα έσοδα που επιβάλλονται υποχρεωτικά από νόμο και
γ) ο προϋπολογισμός έχει καταρτιστεί με βάση τις οδηγίες που παρέχονται ετησίως με την κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εσωτερικών και κατόπιν αιτιολογημένης εισήγησης της οικονομικής υπηρεσίας του δήμου ή του ΝΠΔΔ, για το εκτιμώμενο ύψος εσόδων και ιδίως των ιδίων εσόδων, σύμφωνα με τις οδηγίες αυτές και εφόσον απαιτείται το αναμορφώνει αναλόγως και καταρτίζει το σχέδιο του προϋπολογισμού.
Επίσης σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 4 της υπ’ αριθμόν πρωτοκόλλου οικ. 47490/18.12.2012 κοινής απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών με θέμα: «Παροχή οδηγιών για την κατάρτιση του προϋπολογισμού των δήμων, οικονομικού έτους 2013 - τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 7028/3.2.2004 (ΦΕΚ 253 Β΄) απόφασης «Καθορισμός του τύπου του προϋπολογισμού των δήμων και κοινοτήτων», αναγράφεται ότι μαζί με το σχέδιο του προϋπολογισμού, υποβάλλεται στο Διοικητικό Συμβούλιο κάθε Ν.Π.Δ.Δ. αιτιολογική έκθεση στην οποία δικαιολογείται, με συγκεκριμένα στοιχεία, η πηγή προέλευσης κάθε πίστωσης, το ύψος της και οι λόγοι που υπαγόρευσαν τις τυχόν αυξομειώσεις της σε σχέση με τις αντίστοιχες πιστώσεις του προηγούμενου έτους.
Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω σας υποβάλλουμε μαζί με τον προϋπολογισμό έτους 2015, την παρούσα αναλυτική εισηγητική έκθεση.
0 Σχόλια