Type Here to Get Search Results !

Πάτρα - καταγγελία: Σε δημόσια υπηρεσία οι υπάλληλοι έχουν τις μάσκες για… βεντάλια

Πάτρα - καταγγελία: Σε δημόσια υπηρεσία οι υπάλληλοι έχουν τις μάσκες για… βεντάλιαΤην δική του περιπέτεια πέρασε ένας Πατρινός πηγαίνοντας να εξυπηρετηθεί στα γραφεία δημόσιας υπηρεσίας στην Πάτρα εν μέσω των μέτρων για την πανδημία και την υποχρεωτική χρήση της μάσκας.
Διαβάστε και θα καταλάβετε:
«Για άλλη μια φορά επιβεβαιώθηκε η πεποίθησή μου ότι ζούμε σε μια χώρα που χωρίζεται σε πολίτες και δημόσιους υπαλλήλους, ξεκίνησα τη μέρα μου πηγαίνοντας το πρωί στο φούρνο για ψωμί, με τη μασκούλα μου όπως πρέπει στο φούρνο ήταν η υπάλληλος με τη μασκούλα και ο ιδιοκτήτης στο ταμείο (μέ μασκούλα) κ έλεγαν μεταξύ τους “εκτός από την αναγκαιότητα το διακινδυνεύεις … 150 € είναι αυτά”, δίκιο έχουν και ασφάλεια και ο φόβος του νόμου.
Αφού γύρισα σπίτι και ετοιμάστηκα είπα να πάω στη δημόσια υπηρεσία, φτάνω λοιπόν εκεί βλέπω κάποιους να μπαίνουν και να βγαίνουν όλοι με μάσκα, μια κυρία έβριζε ότι την έδιωξαν γιατί δεν είχε μάσκα, σκέφτηκα μήπως έχω δεύτερη να της δώσω αλλά δεν ήθελα να έρθω σε επαφή με την άσχημη διάθεση που είχε και προχώρησα.
Φτάνω στο γραφείο με τις πληροφορίες μπροστά μου ένας κύριος που εξυπηρετούνταν και ο υπάλληλος με μάσκα είπε ευγενικά να κρατάμε τις αποστάσεις, παράξενο σκέφτηκα, τέτοια νομοτυπία σε δημόσια υπηρεσία; ( βελτιωνόμαστε σαν λαός κ κράτος!)
Ήρθε η σειρά μου λοιπόν και με παραπέμπει στα πίσω γραφεία που είναι οι υπάλληλοι για το πρόβλημά μου, φτάνω και κάθομαι στο γραφείο του 1ου υπαλλήλου για να με εξυπηρετήσει, του εξηγώ το πρόβλημά μου και μου δίνει οδηγίες για το πως θα το λύσουμε, στο διπλανό γραφείο είναι μια συνάδελφός του σε άδειο γραφείο με τη μάσκα κρεμασμένη στο αυτί και απότομα ξεκινά ο χαμός αφού μπήκαν δυο αστυνομικοί για έλεγχο.
Πανικός !!! … αρχίζει να φωνάζει η υπάλληλος με το άδειο γραφείο και την μάσκα στο αυτί (φυσικά χωρίς να βάλει την μάσκα), “Τι θα μας γράψουν τώρα !!! ”, “εγώ δεν βλέπω όταν φοράω τη μάσκα”, “άσε που μίλαγα στο τηλέφωνο την ώρα που μπήκαν και δεν ακούγεται η φωνή όταν φοράς μάσκα”, μας προσπερνάνε οι αστυνομικοί και πάνε στο γραφείο της διευθύντριας, και αφού μένουν μέσα για λίγα λεπτά, βγαίνουν πάλι έξω και αρχίζουν να γράφουν τα στοιχεία των υπαλλήλων που δεν φόραγαν μάσκα…
Ωω έκπληξη! Δουλεύει το σύστημα! Ή μήπως όχι ; Πλησιάζουν λοιπόν την υπάλληλο δίπλα μας που έχει σηκωθεί όρθια μέσα στον πανικό της και ρωτά αν θα της κόψουν πρόστιμο, “ΟΧΙ, μόνο καταγραφή του συμβάντος θα κάνουμε !”, ηρεμεί και ξανακατεβάζει τη μάσκα που προσωρινά την είχε ανεβάσει μπροστά από το στόμα όσο μίλαγε στους αστυνομικούς, και μονολογεί
“Δεν έχουμε κάποια ενημέρωση ότι πρέπει να φοράμε συνέχεια μάσκα !”, της σφυρά χαμηλόφωνα ο δικός μου υπάλληλος “ήρθε προχθές η ενημέρωση αλλά δεν την έχετε διαβάσει, σας το είπα το πρωί”, δεν ιδρώνει το αυτί της, κατεβάζει επιδεικτικά την μάσκα μαζί με άλλες δύο υπαλλήλους που ήρθαν από το πίσω μέρος να δουν τι γίνεται.
(Αρχίζω να βιδώνομαι ! ) … πλησιάζει τον αστυνομικό με επιδεικτικά κατεβασμένη τη μάσκα και τον ρωτά “Εγώ τώρα που δεν φόραγα μάσκα … τι γίνεται” ;
(Δεν αντέχω άλλο ! ) … οπότε της λέω ευγενικά: “Ούτε τώρα φοράτε, δεν την βάζετε τυπικά μέχρι να τελειώσει ο έλεγχος”, ανεμίζει λίγο τη μάσκα και την ξανακατεβάζει και στρέφεται προς τον αστυνομικό “εάν έχω πρόβλημα ιατρικό; μπορώ να μην την φοράω;”
Βγαίνει εκείνη τη στιγμή και η διευθύντρια χωρίς μάσκα ανεμίζοντας μια βεντάλια για να διασπείρει καλά τον ιό στο χώρο και δίνει την λύση “Μην ανησυχείτε ! Θα κάνουμε ένσταση ! Δεν υπάρχει πρόβλημα !”, ηρέμησαν τα πράγματα, κατεβάζουν τις μάσκες και οι τρεις υπάλληλοι στο βάθος που είχαν συμμαζευτεί λίγο με τη θέα της αστυνομίας.
Ρίχνω ένα ικετευτικό βλέμμα προς τους αστυνομικούς μήπως υπάρξει κάποια αντίδραση και ακούω μια φωνή από μπροστά μου “Ορίστε είστε έτοιμος” απαντώ μηχανικά και παίρνω τα χαρτιά μου, “Ευχαριστώ πολύ, καλή σας μέρα !” και φεύγω σκεπτόμενος …
- Εάν δεν είχα εγώ μάσκα; δεν θα πλήρωνα 150 € ;
- Εάν έρχονταν στην εταιρία μου δεν θα είχαν πρόστιμο τα παιδιά εάν δεν φόραγαν τη μάσκα ;
- Εάν χλευάζαμε εμείς έτσι την αστυνομία δεν θα το πληρώναμε ;
“Τι να κάνεις το Δημόσιο θα είναι πάντα υπεράνω νόμου !!”».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ