Type Here to Get Search Results !

Συγκλονιστικές στιγμές στο δικαστήριο της Πάτρας για τον 26χρονο πατροκτόνο της Ζακύνθου

Συγκλονιστικές στιγμές εκτυλίχθηκαν νωρίτερα στην είσοδο του δικαστικού μεγάρου της Πάτρας με την άφιξη του 26χρονου από τη Ζάκυνθο που σκότωσε τον πατέρα του για να λυτρώσει όπως έχει πει στην απολογία του τον ευατό του, τα αδέλφια του και τη μητέρα του από την κακοποίηση που υφίσταντο από παιδιά.
Τον 26χρονο Αλέξη που δικάζεται σήμερα από το Μικτό Ορκωτό Κακουργιοδικείο Πατρών περίμεναν ο αδελφος και η μητέρα του, που ξέσπασαν σε λυγμούς μόλις τον είδαν και του φώναζαν "να μη φοβάται". Αυτός τους απάντησε "μη στεναχωριέστε" και τους αγκάλιασε.
Μέσα στη δικαστική αίθουσα εν αναμονή της έναρξης της δίκης, ο νεαρός Αλέξης δεν έχει φύγει από την αγκαλιά της μητέρας και των συγγενών του που τον ενθαρρύνουν συνεχώς λέγοντάς του οτι όλο το νησί είναι μαζί του.
Συγκλονιστική ήταν και η αντίδρασή του όταν άκουσε την κατηγορία. Σηκώθηκε και  είπε στο δικαστήριο: "έχω υποφέρει πολύ δεν ήθελα να σκοτώσω τον άνθρωπο που με έφερε στη ζωή".
Το χρονικό της τραγωδίας
Ήταν Ιούνιος του 2018 όταν ένας συνταξιούχος ταχυδρόμος βρέθηκε νεκρός μέσα στο αυτοκίνητό του «γαζωμένος» από κυνηγετικό όπλο.  Όλη η Ελλάδα πάγωσε όταν μαθεύτηκε ότι δράστης της δολοφονίας ήταν ο 26χρονος γιος του θύματος.
Μετά τη σύλληψη του πατροκτόνου αποκαλύφθηκε η φρίκη 
Μετά τη σύλληψη του αποκαλύφθηκε η ζοφερή πραγματικότητα. Όπως κατήγγειλε ο 26χρονος πατροκτόνος ο πατέρας του κακοποιούσε εκείνον και τα αδέλφια του συστηματικά για χρόνια.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν όταν σύμφωνα με τον δράστη ανακάλυψε ότι ο πατέρας του βίαζε την 10χρονη αδελφή του, που είχε χάσει πριν από χρόνια τη μητέρα της και ζούσε με τον συνταξιούχο ταχυδρόμο. Τότε θόλωσε και αποφάσισε να τιμωρήσει τον 70χρονο για όσο κακό είχε προκαλέσει σε εκείνον, τα αδέλφια και τη μητέρα του.
Η εξομολόγηση του ετεροθαλή αδελφού του δράστη- «Βίαζε την αδελφή μου»
«Όλα αυτά που λέγονται ότι μας χτυπούσε είναι αλήθεια. Εμένα δεν με έχει πειράξει σεξουαλικά, σε αντίθεση με τη μεγάλη μου αδελφή, που έχει ήδη καταθέσει στον εισαγγελέα ότι είχε δεχθεί σεξουαλική κακοποίηση. Ό,τι είπε ο αδελφός μου είναι αλήθεια. Ήταν πάρα πολύ βίαιος. Ζήλευε παθολογικά τη μητέρα μου. Δεν μπορούσε να βγαίνει από το σπίτι. Ήταν βάρβαρος. Δεν μπορούσαμε όμως να μιλήσουμε. Πολλές φορές μας είχε βάλει την καραμπίνα στο κεφάλι και απειλούσε να μας σκοτώσει. Οι ξυλοδαρμοί ήταν καθημερινό φαινόμενο».
Όταν άκουσε τον αδερφό του να καταθέτει ότι ο πατριός του είχε κακοποιήσει και τα δύο ανήλικα παιδιά, 9 και 10 ετών, ζωντάνεψαν ξανά οι εικόνες του παρελθόντος.
«Ο αδελφός μου δεν είχε πει τίποτα. Ήξερα όμως ότι η μόνη επαφή που είχε με τον πατέρα του ήταν προκειμένου να βλέπει τα δύο ανήλικα ετεροθαλή αδέλφια του από τον τελευταίο γάμο του.
Κάποια στιγμή, όμως, το κοριτσάκι του εξομολογήθηκε ότι ο πατέρας της την κακοποιούσε σεξουαλικά. Τότε ξεχείλισε το ποτήρι. Σκέφτηκε ότι τόσα χρόνια έκανε τα ίδια σε μας. Μάλιστα μετά τον πρόσφατο θάνατο της μητέρας των παιδιών, την επιμέλεια είχε μόνο ο πατριός μου. Αυτό τον τρέλανε», εξηγεί ο αδερφός του δράστη και αποκαλύπτει ότι εκτός των άλλων, ο αδελφός του δεχόταν απειλές. «Άρχισε πάλι να τον απειλεί ότι θα τον σκοτώσει, Όχι μόνο αυτόν, αλλά και τη μάνα μου. Όλους μας. Του έλεγε να φέρει τη μάνα μου και την αδελφή μου στο σπίτι του. Πιέστηκε και έφτασε σε αυτό το σημείο».
«Πολλές φορές ερχόταν σπίτι θυμωμένος και μας βάραγε, ενώ τη μητέρα μου τη σημάδευε με καραμπίνα και την απειλούσε ότι θα μας σκοτώσει»
Ο ετεροθαλής αδελφός του πατροκτόνου της Ζακύνθου, είχε μιλήσει στην Ελεονώρα Μελέτη και στην εκπομπή «Μετά τα μεσάνυχτα» στον Alpha και αποκάλυψε όλο το παρασκήνιο του εγκλήματος Ο ίδιος μίλησε για να τα τραυματικά παιδικά του χρόνια. «Δεν ήθελα να πάω στο σπίτι, μόλις τελείωνα από το σχολείο. Δεν ήθελα να επιστρέψει ο πατέρα μου από τη δουλειά», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ σε άλλο σημείο ανέφερε πως το χωριό θεωρούσε ότι ο πατέρας του, ήταν ένας καλός άνθρωπος, αλλά δεν γνώριζαν τι γινόταν πίσω από τις κλειστές πόρτες του σπιτιού. Όπως είπε το σπίτι ήταν ένα κολαστήριο και ο πατέρας του ένας κέρβερος, που χτυπούσε ανελέητα τα παιδιά και τη γυναίκα του.
«Πολλές φορές ερχόταν σπίτι θυμωμένος και μας βάραγε, ενώ τη μητέρα μου τη σημάδευε με καραμπίνα και την απειλούσε ότι θα μας σκοτώσει. Ζήλευε παθολογικά τη μητέρα μου, δεν την άφηνε να βγαίνει έξω από το σπίτι, όπως και εμάς. Είμασταν από στο σπίτι στο σχολείο», περιέγραψε χαρακτηριστικά ο Τάσος.
Όσο για το θάνατο του πατέρα του, όπως είπε, λιποθύμησε όταν το έμαθε. «Έκανα ώρες να συνέλθω» ανέφερε χαρακτηριστικά. Βρέθηκε από την πρώτη στιγμή στο πλευρό του αδελφού του. «Πάντα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά για τον αδελφό μου, το ίδιο θα κάνω και τώρα», είπε, για να τονίσει ότι ο αδελφός του δεν πρέπει να μείνει ούτε μια ώρα στη φυλακή.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ