Type Here to Get Search Results !

Πάτρα: Υποψήφιος δήμαρχος με δική του εκτίμηση για τις εκλογές

Στους πολίτες της Πάτρας εστίασε ο πρώην βουλευτής και υποψήφιος δήμαρχος της πόλης, Αλέξανδρος Χρυσανθακόπουλος.
Με μια....διαφορετική ανάρτησή του στο Facebook, ο Α. Χρυσανθακόπουλος, που είχε εκλεγεί βουλευτής Αχαΐας με το ΠΑΣΟΚ το 1996 και το 2000, ενώ είχε επανεκλεγεί και το 2009 με το ΛΑΟΣ.
Ο Α. Χρυσανθακόπουλος, που κατετάγη ένατος, μεταξύ 12 υποψηφίων, στον πρώτο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών στον δήμο Πατρέων, με ποσοστό 1,84% και 1.840 ψήφους και καταλαμβάνει μία έδρα στο νέο δημοτικό συμβούλιο, κατηγορεί τους δημότες της Πάτρας ότι «για μια ακόμη φορά τιμωρήσατε τον εαυτό σας και δεν καταδικάσατε το σύστημα, αφού αναδείξατε περίτρανα τους ανθρώπους του κατεστημένου».
Όπως υποστηρίζει, παρότι δεκάδες χιλιάδες πολίτες εκθείαζαν το πρόγραμμά του και του είχαν υποσχεθεί στήριξη, του είπαν ψέματα και «ψήφισαν τους ομοίους τους για να τους εξαπατούν επάξια».
«Αποδείξατε στην πράξη ότι θέλετε κομματικά εξαρτημένο δήμαρχο και επιβραβεύσατε τα έρμαια των επιχειρηματικών συμφερόντων», ισχυρίζεται πικραμένος ο πρώην βουλευτής.
Ο οποίος, ως Ορθόδοξος Χριστιανός, όπως τονίζει ότι είναι, ζητά από τον πολιούχο της Πάτρας Άγιος Ανδρέας «να προστατέψει αυτή την πόλη και τους ανθρώπους της που σε πρόδωσαν και ιδίως τους «φίδους» μου».

Η ανάρτηση του Αλέξανδρου Χρυσανθακόπουλου

Δημότες της Πάτρας
Για μια ακόμη φορά τιμωρήσατε τον εαυτό σας και δεν καταδικάσατε το σύστημα, αφού αναδείξατε περίτρανα τους ανθρώπους του κατεστημένου.
Ευχαριστώ τους δεκάδες χιλιάδες που, ενώ μου υποσχεθήκατε στήριξη στο πρόγραμμα μου το οποίο εκθειάζατε, μου είπατε ψέματα και φυσικά ψηφίσατε τους ομοίους σας για να σας εξαπατούν επάξια.
Ευχαριστώ για την παραδοχή πως είμαι ο πιο συγκροτημένος, έτοιμος, έντιμος, επαρκής και καταρτισμένος για Δήμαρχος που ξεχώρισα ποιοτικά στο ντιμπέϊτ, αλλά προτιμήσατε το αντίθετο.
Αποδείξατε στην πράξη ότι θέλετε κομματικά εξαρτημένο Δήμαρχο και επιβραβεύσατε τα έρμαια των επιχειρηματικών συμφερόντων.
Ως συνδυασμός κάναμε ένα καθαρό αγώνα και ευχαριστώ τους υποψηφίους μου για την μαχητικότητα τους και εσάς προσωπικά όσους με προτιμήσατε.
Με τα πενιχρά οικονομικά μου μέσα επί ενάμιση χρόνο σας εξηγούσα πόρτα-πόρτα τις προτάσεις μου που θα μας βγάλουν από το αδιέξοδο και θα καταστήσουν την Πάτρα Διεθνή Σύγχρονη Πόλη. Συμφωνούσατε μαζί μου, αλλά δεν εμπιστεύεστε τον εαυτό σας.
Ζητώ συγνώμη που διατάραξα τον ύπνο του αδίκου παρουσιάζοντας όραμα και αναπτυξιακό σχέδιο για την Πάτρα μας που λατρεύω.
Ως ορθόδοξος χριστιανός έχω θυσιάσει κάθε εγωισμό στον σκοπό μου. Άγιε μου Ανδρέα προστάτεψε αυτή την πόλη και τους ανθρώπους της που σε πρόδωσαν και ιδίως τους «φίδους» μου. Από το neaselida.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ