Type Here to Get Search Results !

Τα αδέλφια Καλαμάρα έδωσαν μαζί πανελλήνιες και χαμογελούν

Διπλή είναι χαρά στην οικογένεια Καλαμάρα αφού τα δύο παιδιά της έδωσαν μαζί Πανελλήνιες εξετάζεις και πέτυχαν. Τα δύο αδέλφια, η Άννα Μαρία και ο Σωτήρης πάλεψαν για να πετύχουν τους στόχους τους και τα κατάφεραν.
Και τα δύο αδέλφια ήταν μαθητές στα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών.
Η Άννα Μαρία έδωσε δεύτερη φορά και κατάφερε να περάσει 11η στην Ιατρική της Πάτρας.
«Την πρώτη φορά που έδωσα Πανελλήνιες μπήκα στο Τμήμα Βιολογίας όμως αποφάσισα να μην παρατήσω τον στόχο μου που ήταν η ιατρική. Το άγχος ήταν μεγάλο όμως η απόφαση να προσπαθήσω είχε παρθεί και χαίρομαι που τελικά τα κατάφερα» ανέφερε στο thebest.gr.
Από την άλλη ο Σωτήρης που έδωσε για πρώτη φορά Πανελλήνιες κατάφερε να πετύχει στη σχολή που ήθελε και να περάσει  στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας της Πάτρας.
« Η ικανοποίηση  και η χαρά είναι μεγάλη και για  εμένα αλλά και για την αδελφή μου. Είμαι περήφανος που άφησε τον στόχο της και πάλεψε για να τον πετύχει. Όσο για εμένα είμαι ενθουσιασμένος που μπήκα στη σχολή που μου άρεσε» ανέφερε στο thebest.gr.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ