Type Here to Get Search Results !

Πάτρα – Ελευσίνα με … «παντόφλα» η λύση σωτηρίας για τις νταλίκες

Την αίσθηση ότι το ελληνικό φορτηγό είναι υπό διωγμό σχημάτισαν τα μέλη του κλάδου των μεταφορέων. Το ζήτημα απασχόλησε σφοδρά τηv πρόσφατη γενική τους συνέλευση στην Πάτρα και όλα δείχνουν ότι επίκειται μπαράζ θεαματικών αντιδράσεων. 
Η συνέλευση έφτασε να εξετάσει ακόμα και m ναύλωση πλωτού μέσου μαζικής μεταφοράς φορτηγών από Πάτρα μέχρι Ελευσίνα για εξασφάλιση μικρότερου κόστους μέσω αποφυγής διοδίων και οικονομίας καυσίμου, αλλά και σαν μοχλό πίεσης, προκειμένου να εξασφαλιστούν καλύτεροι όροι για το ελληνικό φορτηγό, υπό τον φόβο της απώλειας εσόδων για το δημόσιο. Το σωματείο των μεταφορέων «Φάρος. έχει δυναμικό 312 μελών και 1000 φορτηγών αυτοκινήτων. συνεπώς εάν ενεργοποιηθεί η απειλή, ο λογαριασμός θα είναι βαρύς. 
 Το μέτωπο που είπε ανοίξει με την απαγόρευση της χρήσης του περιφερειακού οδικού δικτύου, απόφαση πού κρίθηκε από τους μεταφορείς ως διά νόμου υποχρέωση καταβολής διοδίων, προσέλαβε νέα διάσταση. Αφενός δεν πέρασε το αίτημα των μεταφορέων για εκπτωτική μεταχείριση στους εθνικούς άξονες, αφετέρου εντατικοποιείται το σύστημα ελέγχου των μεταφορών στα δίκτυα. Αυτό, εκ μέρους των διοικητών «μεταφράζεται» ως προοίμιο καταιγίδας προστίμων για διάφορες αφορμές με τους μεταφορείς να δηλώνουν οργισμένοι. Η άποψή τους είναι ότι το κόστος της μεταφοράς συμπιέζει αφόρητα τον κλάδο. 
Ο .Φάρος» έχει κάνει αναγνωριστικές κινήσεις για m δρομολόγηση της πλωτής μεταφοράς: Διαπίστωσε ότι μέσω της θαλάσσιας οδού το Φορτηγό γλυτώνει το κόστος των καυσίμων, τα διόδια, τις τεράστιες φθορές (σκεφθείτε ένα όχημα που κάνει 600 χιλιόμετρα κάθε μέρα) και κυρίως τα εξοντωτικά πρόστιμα δεκάδων υπηρεσιών που στήνουν εντατικά μπλόκα. .Αφού στα οδικά δίκτυα είμαστε υπό διωγμό, η Θαλάσσια γραμμή Θα μας προφυλάξει από όλους. Από την Πάτρα στην Ελευσίνα γλυτώνουμε αμέσως 400 ευρώ ανά φορτηγό, χώρια φθορές και τα πρόστιμα-μα εξόντωσης. Επιπλέον έχουμε απόλυτη ασφάλεια, αφού δεν θα βιώνουμε τροχαία και κλοπές. Είμαστε αποφασισμένοι να αλλάξουμε εντελώς περιβάλλον» λένε άνθρωποι του κλάδου. Μάλιστα, οι μεταφορείς έχουν ήδη αποταθεί με ναυλομεσίτες και ζητούν πλοία χωρητικότητά-τας 80 νταλικών, τα οποία Θα μπορούν να ξεκινούν από τα λιμάνια της Πάτρας και πιθανόν του Αιγίου κάθε απόγευμα. Εξετάζεται η πιθανότητα τουλάχιστον δυο δρομολογίων ανά 24ωρο, υπάρχει δε η σκέψη τα πλοία αυτά να υπενοικιασθούν από μεταφορικές εταιρείες για πιο σωστή διαχείριση, περισσότερα δρομολόγια και μεγαλύτερη ευελιξία στις 0 κόμπος έφτασε στο κτένι μετά την αποστολή εγκυκλίου από το Υπουργείο Μεταφορών προς τις Περιφέρειες και άλλες κατά τόπους διοικητικές αρχές. Η εγκύκλιος συνιστά άμεση ενεργοποίηση μικτών συνεργείων ελέγχου σε κάθε περιφερειακή ενότητα τις χώρας. Μέχρι τις 27 Ιουλίου! 
0 έλεγχος αφορά τις μεταφορές επιβατών και προϊόντων μέσω λεωφορείων και φορτηγών. Σύμφωνα με την εγκύκλιο, στη χώρα μας παρατηρείται σημαντική απόκλιση από τους στόχους της κοινοτικής οδηγίας 2006/22/ΕΚ. κάτι που υπαινίσσεται χαλαρότητα και ανοχή στην παραβατικότητα ή την αθέτηση κανονισμών ασφαλείας. Οι έλεγχοι, σύμφωνα με το έγγραφο, Θα αφορούν τις ώρες οδήγησης, τα διαλείμματα, τις περιόδους ανάπαυσης των οδηγών και τις εγγραφές του ταχογράφου. Αρμόδιοι για τη συγκρότηση των συνεργείων είναι οι Περιφερειάρχες, που Θα πρέπει να φροντίσουν να οργανωθεί ένα τουλάχιστον συνεργείο ανά ενότητα αρμοδιότητάς τους. 7α συνεργεία Θα αποτελούνται από εκπρόσωπο του υπουργείου Εργασίας και της οικείας επιθεώρησης, της υπηρεσίας μεταφορών, της Αστυνομίας αλλά και του Λιμεναρχείου στα σημεία όπου υπάρχει σημαντική εμπορευματική δραστηριότητα. Οι μεταφορείς εκτιμούν ότι τους περιμένουν πρόστιμα, γιατί στις περιπτώσεις αυτές πάντα «κάτι» αντικανονικό Βρίσκεται… ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ