Type Here to Get Search Results !

Η Πτυχιούχος Ιατρικής από την Πάτρα που.... έγινε πορνοστάρ

Πέρασε από τις πρώτες στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών και πήρε το πτυχίο της με βαθμό 6,13
Η 24χρονη Αφροδίτη Αδάμη, κατά δήλωση της, παράτησε την καριέρα της στην ιατρική για να ξεκινήσει μία νέα καριέρα που ουδεμία σχέση έχει με τις πολύωρες ώρες διαβάσματος και μελέτης.
Η νεαρή κοπέλα, αποφάσισε να πρωταγωνιστήσει σε ταινίες σκληρού πορνό, ελληνικής παραγωγής. Η ίδια σε πρόσφατη συνέντευξή της, ισχυρίζεται πως πέρασε από τις πρώτες στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών και πήρε το πτυχίο της με βαθμό 6,13.
Η Αφροδίτη Αδάμη, όπως είναι το καλλιτεχνικό της ψευδώνυμο - το πραγματικό της όνομα δεν το δίνει στη δημοσιότητα παρά το γεγονός πως δείχνει το πρόσωπο της- αποφάσισε να γίνει πορνοστάρ και, όπως λέει η ίδια, να ζήσει την απόλυτη απελευθέρωση στα πλατό της εταιρείας παραγωγής ερωτικών ταινιών του Σειρηνάκη. «Όσο σπούδαζα στην Πάτρα έκανα και χορό.
Είμαι πλέον δασκάλα χορού αλλά και ζωγράφος, ωστόσο το σεξ ήταν αυτό που πάντα μου άρεσε. Με έφτιαχνε η ιδέα να κάνω σεξ με το αγόρι μου και να με βλέπουν άλλα άτομα» λέει, μεταξύ άλλων, στην εφημερίδα Espresso. Κάπως έτσι άρχισε να γυρίζει ερασιτεχνικά βίντεο με τον σύντροφό της, τα οποία στη συνέχεια παρακολουθούσαν και βίωναν την απόλυτη ηδονή.
«Ένα από αυτά τα βίντεο το στείλαμε με το αγόρι μου στην εταιρεία του Σειρηνάκη. Ήταν ένα βίντεο 10 λεπτών, αλλά όπως φάνηκε ήταν αρκετό για να διακρίνει ο ίδιος το ταλέντο και τις ικανότητές μου. Κάπως έτσι ήρθε η πρόταση για τις ταινίες. Μιλήσαμε, τα συμφωνήσαμε και μπήκα στον χώρο του πορνό». Η Αφροδίτη επισημαίνει ότι κουράστηκε πολύ κατά τη διάρκεια των πρώτων γυρισμάτων:
«Για κάθε σκηνή κάναμε γυρίσματα που κρατούσαν 6 ώρες. Ήταν εξαντλητικά, αλλά δεν πειράζει. Αρκεί που όλα πήγαν όπως τα θέλαμε».
Σε ερώτηση για το αν άφησε την ιατρική λόγω οικονομικών προβλημάτων, η απάντησή της είναι αφοπλιστική:
«Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό. Το έκανα γιατί μου αρέσει. Πάντα μου άρεσε να είμαι αρεστή και να τρελαίνω τους άντρες.
Θεωρώ το σεξ το ομορφότερο πράγμα και δεν συμφωνώ πως το πορνό είναι βρώμικο».
Η εφημερίδα δημοσιεύει και το πτυχίο της νεαρής κοπέλας, στο οποίο όμως δεν φαίνεται το όνομα της.

Από τον/την Newsroom

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ