Type Here to Get Search Results !

Θύμα ομοφοβικής επίθεσης στο κέντρο της πόλης - Η απίστευτη καταγγελία στους Blender

Πάτρα: Θύμα ομοφοβικής επίθεσης στο κέντρο της πόλης - Η απίστευτη καταγγελία στους Blender  "Ποτέ δεν πίστευα ότι κατι τέτοιο μπορεί να γίνει με τόσο απροκάλυπτο τρόπο και σε τόσο κεντρικό μέρος"
 
Θύμα ομοφοβικής επίθεσης στο κέντρο της Πάτρας, στις σκάλες της Γεροκωστοπούλου, έπεσε νεαρός ομοφυλόφυλος, ο οποίος κατήγγειλε την επίθεση που δέχθηκε στους Blender - Κοινότητα lgbtq Νέων Πάτρας. Πρόκειται για 20χρονο φοιτητή ο οποίος βρέθηκε με μια φίλη του βράδυ στα σκαλάκια της Γεροκωστοπούλου, χωρίς να γνωρίζει ότι κυκλοφορούν κανίβαλοι που πρώτα κρυφακούνε και μετά επιτίθενται.
Στην προκειμένη περίπτωση, οι άγνωστοι άκουγαν την εξομολόγηση του gay νεαρού στη φίλη του, έβγαλαν τα συμπεράσματά τους και ακολούθως έδρασαν... "αντρικά". Άρχισαν να χλευάζουν, να χτυπούν και να κλέβουν, δίνοντας δείγμα...γραφής.
"Ονομάζομαι Αλέξανδρος, είμαι 20 χρονών και εδώ και δυο χρόνια σπουδάζω και κατοικώ στην Πάτρα. Την περασμένη Δευτέρα περίπου στις 3:00 τα ξημερώματα και ενώ καθόμουν με μια φίλη μου στα γνωστά σκαλάκια της Γεροκωστοπούλου δέχτηκα ομοφοβική επίθεση από δύο αγνώστους και θεωρώ σωστό το να ακουστεί η ιστορία μου" αναφέρει ο νεαρός και συνεχίζει:
"Η φίλη μου και εγώ καθόμασταν ακριβώς κάτω από το περίπτερο της Γεροκωστοπούλου. Μιλάγαμε για αρκετή ώρα μεταξύ μας, όταν πρόσεξα δυο άνδρες που βρίσκονταν στο διπλανό διάζωμα να φέρονται με αρκετά προκλητικό τρόπο σπάζοντας μπουκάλια, φωνάζοντας και ανα περιόδους κάνοντας ησυχία για να ακούσουν τι λέγαμε.
Όταν ξεκίνησαν να κάνουν προσβλητικά σχόλια προς το μέρος μου, δεν έδωσα σημασία και η κατάσταση συνεχίστηκε.
Στην συνέχεια έμεινα για δύο λεπτά μόνος μου, όπου και με πλησίασε ο ένας απο τους δύο, χωρίς όμως να με πειράξει. Είκοσι λεπτά μετά που γύρισε η φίλη μου, χωρίς να το καταλάβω μας πλησίασαν απο πίσω, με χτύπησαν στο πρόσωπο με αποτέλεσμα να μου σπάσουν τα γυαλιά, μου έκλεψαν το κινητό και μέσα σε δέκα δευτερόλεπτα είχανε εξαφανιστεί. Δεν είδε κανείς τίποτα, δεν πρόσεξε κανείς τα πρόσωπά τους εκτός από εμάς τους δυο και φυσικά δεν μπορούσε κανείς να τους προλάβει αφού είχαν τραπεί σε άμεση φυγή.
Αυτό που με τρομάζει πιο πολύ στο περιστατικό δεν είναι το τι ακριβώς έγινε, όσο το πως έγινε. Είμαι ενήμερος και γνωρίζω όλα τα κρούσματα ομοφοβικών επιθέσεων που έχουν συμβεί στο παρελθόν, αλλά ποτέ δεν πίστευα ότι κατι τέτοιο μπορεί να γίνει με τόσο απροκάλυπτο τρόπο και σε τόσο κεντρικό μέρος της Πάτρας, που φυσικά είναι δικό μου λάθος.
Δεν θέλω να σκέφτομαι ότι φοβάμαι να κυκλοφορήσω, ούτε και ότι θα κινδυνεύω συνεχώς να μιλάω για τα προσωπικά μου σε ανοιχτό χώρο επειδή κάποιος μπορεί να τύχει να  ακούσει. Αποφασίζω να αναφέρω το περιστατικό διότι η σιωπή μου σημαίνει απευθείας την ενίσχυση των πράξεών τους, σημαίνει ότι και εγώ θα ήμουν άλλο ένα μέρος των ομοφοβικών επιθέσεων που μένουν άγνωστες και πάνω απ’όλα σημαίνει ότι οι δικές τους πράξεις θα επισκίαζαν την δική μου ταυτότητα.
Δεν ανέχομαι την σιωπή αυτή και καταγγέλλω τη ρατσιστική συμπεριφορά τους με πραγματική λύπη για το μέλλον μου σε αυτή την πόλη ως μέλος της LGBT κοινότητας" καταλήγει πο Αλέξανδρος.
"Σε μια κοινωνία όπου επικρατεί ενας γενικότερος φόβος του να βγεις και να φωνάξεις για ένα τέτοιο γεγονός, ο Αλέξανδρος με τον τρόπο του αποφάσισε να καταγγείλει δημόσια το περιστατικό" αναφέρουν οι Blender. "Όλοι μας γνωρίζουμε κάποιον ή έχουμε οι ίδιοι υπάρξει θύματα είτε ψυχολογικής είτε σωματικής βίας. Ήρθε η ώρα να σπάσουμε τη σιωπή μας! Να μιλήσουμε ελεύθερα και ανοιχτά! Και κάθε φορά που βρίσκεσαι μπροστά σε κάποιο περιστατικό ρατσισμού μη φοβηθείς να δράσεις. Δεν είσαι μόνος".
 Γιώτα Κοντογεωργοπούλου

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ