Type Here to Get Search Results !

Τετραήμερη χειμερινή δράση απο τους Προσκόπους της 5ης Ομάδας Αεροπροσκόπων

Πάτρα: Τετραήμερη χειμερινή δράση απο τους Προσκόπους της 5ης Ομάδας Αεροπροσκόπων  Δείτε πως περιγράφει την εμπειρία του ένας προσκοπος

Από το Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014 μέχρι και την Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014, πραγματοποιήθηκε τετραήμερη χειμερινή δράση της 5ης Ομάδας Αεροπροσκόπων Πάτρας, στο Προσκοπικό Κέντρο της περιοχής Μίχα - Τσαπουρνιά.
Ακολουθούν οι εντυπώσεις, όπως τις κατέγραψε η ίδια, μιας Προσκόπου που συμμετείχε στην δράση…
“Καλησπέρα φίλε αναγνώστη, Σήμερα γράφω αυτό το άρθρο για να σου δείξω ένα πολύ μικρό κομμάτι της Προσκοπικής μας ζωής. Εμείς, η 5η Ομάδα Αεροπροσκόπων Πάτρας πραγματοποιήσαμε μια τετραήμερη χειμερινή εκδρομή στη χιονισμένη περιοχή Μίχα - Τσαπουρνιά από τις 27 έως τις 30 Δεκεμβρίου 2014.
Σε αυτήν την εκδρομή πήραν μέρος οι: η Ανδρομέδα (Σοφία, η αρχηγός μας), ο Συλ (Κώστας), το Παγώνι (Εβίνα), η Λύρα (Λυδία), η Αγκάθα, η Άρτεμις, ο Άγγελος, ο Δημήτρης κι εγώ (Έλενα).
Ας αρχίσουμε… Όταν το λεωφορείο μας άφησε στη στάση για να προχωρήσουμε με τα πόδια μέχρι το Προσκοπικό Κέντρο όπου θα διαμέναμε, έκανε κρύο αλλά ευτυχώς δεν έβρεχε.
Αφού φτάσαμε, τακτοποιηθήκαμε και αρχίσαμε να φτιάχνουμε τον χώρο στον οποίο θα μας φιλοξενούσε τις επόμενες μέρες: τα κρεβάτια μας, την «τραπεζαρία» μας ακόμα και το «τζάκι» μας… (μπορεί να μην είχε φωτιά ή ξύλα αλλά είχαμε ντεκόρ!)
Την ίδια μέρα η Άρτεμις ντυμένη ως υποτιθέμενη βασίλισσα, είχε οργανώσει ένα περίεργο παιχνίδι με βασίλισσες, ιππότες και στρατιώτες το οποίο ακόμα και σήμερα κανείς μας δεν έχει καταλάβει πώς παίζεται… Αφού τελειώσαμε και μ’ αυτό είχε ήδη νυχτώσει, οπότε αφού φάγαμε κάναμε την νυχτερινή μας δράση και μετά κοιμηθήκαμε.
Την δεύτερη μέρα ξυπνήσαμε πολύ πρωί γιατί έπρεπε να πάρουμε το λεωφορείο για Καλάβρυτα. Περάσαμε τέλεια!
Παίξαμε ένα παιχνίδι στην πόλη των Καλαβρύτων (κέρδισαν οι «Παπαγάλοι» για 2 μόλις βαθμούς), στο οποίο επισκεφθήκαμε και το Μουσείο του Ολοκαυτώματος και μάθαμε διάφορες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τα Καλάβρυτα πριν αρκετά χρόνια.Μετά, έφτασε η ώρα της επιστροφής και αφού βράδιασε είχε σειρά μια δράση με θέμα «δικαιοσύνη» ή τουλάχιστον αυτό κατάλαβα εγώ.
Υποτίθεται πως ο Αϊ Βασίλης είχε διαπράξει ένα «αδίκημα», είχε σπάσει την καμινάδα και είχε φάει όλα τα κουλουράκια που είχε ετοιμάσει η Πίπη Φακιδομύτη για το παιδί της.
Τελικά ο Άγιος Βασίλης αθωώθηκε. Το επόμενο πρωί είχαμε προγραμματίσει πεζοπορία ως μια κορυφή, που υποτίθεται ότι ήταν κοντά. Τα καταφέραμε και ανεβήκαμε παρόλο που έριχνε βροχή.
Το μεσημέρι που γυρίσαμε είδαμε ταινία!
Το απόγευμα είχαμε άλλη μια ωραία δράση. Το βράδυ κάναμε μια μικρή «πυρά λήξης» και ήταν πολύ ωραία, κατά την διάρκεια της οποίας γράψαμε όλοι από μια κάρτα με ευχές για τα Χριστούγεννα και τη βάλαμε στο τζάκι μας.
Την τελευταία μέρα ξυπνήσαμε και ήταν όλα χιονισμένα, φάγαμε πρωινό, μαζέψαμε τα πράγματά μας και παίξαμε με το χιόνι.
Κάπως έτσι ολοκληρώθηκε αυτή η περιπετειώδης, υπέροχη και αξέχαστη εκδρομή.”
Η 5η Ομάδα Αεροπροσκόπων Πάτρας κάνει δράσεις σε όσα περισσότερα μέρη της Αχαΐας αλλά και της Ελλάδας μπορεί κι έχει την βάση της, Παναχαϊκού 8 στα Ψηλά Αλώνια, όπου και συγκεντρώνεται κάθε Κυριακή 5:00 μ.μ. έως 7:30 μ.μ. Περισσότερες πληροφορίες: 5oScoutsPatras@gmail.com και στο τηλέφωνο 6936061156. Μάθετε περισσότερα για τον Προσκοπισμό στο sep.org.gr