Type Here to Get Search Results !

Πώς η κρίση και το internet "ανέστησαν" τις courier – Η αύξηση των παραγγελιών αλλά και τα… ευτράπελα!

Πάτρα: Πώς η κρίση και το internet "ανέστησαν" τις courier – Η αύξηση των παραγγελιών αλλά και τα… ευτράπελα! Και οι τηλεπωλήσεις έπαιξαν το ρόλο τους

Και ξαφνικά να που ένας επαγγελματικός κλάδος, τουλάχιστον από την άποψη του όγκου δουλειάς, πάει πολύ καλύτερα τα τελευταία χρόνια, παρά την οικονομική κρίση. Οι ταχυμεταφορές στην Πάτρα, αλλά και πανελλαδικά, περνούν περίοδο άνθησης και δε θα ήταν υπερβολή να γράψει κανείς ότι «αναστήθηκαν». Μάλιστα, όπως αναφέρουν σχετικές μελέτες, είναι ένας τύπος επιχειρήσεων που έχουν μέλλον.
Στην Πάτρα οι τρεις μεγαλύτερες ιδιωτικές επιχειρήσεις ταχυμεταφορών που δραστηριοποιούνται στην πόλη, Γενική Ταχυδρομική, ACS και Speedex,έχουν κάνει επενδύσεις για γραφεία υποδοχής των δεμάτων σε κεντρικά σημεία (Αγ. Ανδρέου, Κορίνθου κ.α.) ενώ διατηρούν και μεγάλα κέντρα διαλογής όπου απασχολούνται δεκάδες Πατρινοί. 
Τι συνέβαλε όμως σε αυτή την «έκρηξη»; Το thebest.gr συνομίλησε με συμπολίτες που εργάζονται σε ταχυμεταφορές, γνωρίζουν καλά τον χώρο και σας παραθέτει συνοπτικά τους λόγους της ανοδικής αυτής πορείας.
Όπως δείχνει λοιπόν η κοινή πρακτική, οι πολίτες, σε περίοδο κρίσης,αναζήτησαν τρόπους για φτηνές αγορές μέσω διαδικτύου, είτε από ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο, είτε από μεγαθήρια του εξωτερικού. Όσο λοιπόν αυξάνονται οι αγορές από το internet,τόσο μεγαλώνει και ο όγκος δουλειάς των courier αφού δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να φθάσουν τα προϊόντα στους αγοραστές.
Στην καθημερινότητά τους οι άνθρωποι που εργάζονται στις ταχυμεταφορές βλέπουν να μετακινούνται από και προς την Πάτρα ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς, από τα πιο προφανή όπως είναι τα κινητά τηλέφωνα, τα ρούχα και τα laptop μέχρι τα πιο απίθανα όπως οι αγορές από sexshop κ.α.. «Μέχρι και τηλεχειριστήριο στην Χίο», έχουμε στείλει μας λέει υπάλληλος courier.
Ένας δεύτερος παράγοντας, που έχει συμβάλει καθοριστικά, είναι οι τηλεπωλήσεις, οι οποίες επίσης αποτελούν έναν οικονομικό τρόπο αγορών: Σεντόνια, είδη γυμναστικής ακόμα και βιβλία φεύγουν κι έρχονται στην Πάτρα κατά κύματα. Χαρακτηριστικά μέσα σε μια εβδομάδα μια τέτοια εταιρία με βάση την αχαϊκή πρωτεύουσα μπορεί να στείλει μέχρι και 70-80 πακέτα με λευκά είδη ανά την Ελλάδα.
Τέλος σημαντική αύξηση παρουσιάζουν, κατά περιόδους, και οι αποστολές πακέτων μεταξύ ιδιωτών. Γονείς που στέλνουν στα παιδιά τους που σπουδάζουν στην Πάτρα, τρόφιμα και άλλα είδη, συγγενείς και φίλοι που ανταλλάσσουν δώρα καθώς και νονοί που στέλνουν παιχνίδια στα βαφτιστήρια τους είναι οι πιο καλοί πελάτες. Παλιότερα πολλοί από αυτούς θα έφερναν τα «καλούδια» τους αυτοπροσώπως όμως, με το ταξίδι πλέον να είναι ένα πολύ σημαντικό έξοδο, η αποστολή με courier είναι η πρώτη (ίσως και η μόνη) επιλογή.
Εκείνο που ζητούν οι πελάτες είναι ασφάλεια, χωρίς απώλειες και αποστολή με το λιγότερο κόστος.
Και φυσικά όταν πηγαινοέρχονται τα πάντα μέσω ταχυμεταφορών δεν λείπουν και τα ευτράπελα. Κινητά που δεν είναι κλειστά αρχίζουν να χτυπούν μέσα από το δέμα, παιχνίδια με μπαταρίες αρχίζουν να κινούνται και να παίζουν παιδικά τραγουδάκια, μπουκάλια με λάδια κ.α. ανοίγουν και τα κάνουν πάντα μούσκεμα, ενώ δεν λείπουν τα πειράγματα όταν γίνει αντιληπτό ότι μεταφέρονται δονητές και άλλα «πονηρά» αντικείμενα

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ