Type Here to Get Search Results !

Αθήνα-Πάτρα σε δυο ώρες με το σιδηρόδρομο

Με το έργο Ψαθόπυργος – Μποζαϊτικα η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή θα φτάσει μέχρι της παρυφές της Πάτρας. Ο σχεδιασμός προβλέπει την ανάπτυξη ταχυτήτων ως 120 χλμ. Επίσκεψη του υφυπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ στα έργα της γραμμής Κιάτο – Πάτρα.
Αθήνα-Πάτρα σε δυο ώρες με το σιδηρόδρομο - Δημοπρατείται έργο 170 εκατ. ευρώ
Σύντομα αναμένεται να προχωρήσει η ΕΡΓΟΣΕ στη δημοπράτηση του σιδηροδρομικού έργου Ψαθόπυργος – Μποζαϊτικα, με το οποίο η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή φτάνει έως την πόλη της Πάτρας.
Το κόστος του συγκεκριμένου έργου, που αποτελεί ένα από τα τελευταία που δεν έχουν ακόμη δημοπρατηθεί στην γραμμή Κόρινθος – Πάτρα, ανέρχεται 170 εκατομμύρια ευρώ.
Το έργο Ψαθόπυργος - Ρίο - Μποζαΐτικα αφορά τμήμα συνολικού μήκους 10,5 χιλιομέτρων και περιλαμβάνεται στον σχεδιασμό εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Κορίνθου - Πατρών. Ο σχεδιασμός προβλέπει την κατασκευή γραμμής στην οποία οι συρμοί θα μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητες έως 120 χιλιόμετρα.
Οι εργασίες θα ξεκινήσουν από την περιοχή Αραχωβίτικα (Ψαθόπυργος ΧΘ.113), και καταλήγει στην ευρύτερη περιοχή του Ρίου (Μποζαΐτικα ΧΘ. 123,5). Στο έργο περιλαμβάνονται και οι παρεμβάσεις για την αποκατάσταση του οδικού δικτύου και των λοιπών δικτύων.

Δύο ακόμη δημοπρατήσεις θα ακολουθήσουν

Μετά την δημοπράτηση του συγκεκριμένου έργου θα ακολουθήσουν οι διαγωνισμοί για δύο ακόμη έργα, προκειμένου να ολοκληρωθεί η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή ως την περιοχή του Ρίου. Η μία εργολαβία θα αφορά το έργο της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη. Η άλλη αφορά στην δημοπράτηση του έργου – «σκούπα» στο τμήμα Ροδοδάφνη – Μποζαΐτικα, με την οποία θα ολοκληρωθούν τα υπολειπόμενα έργα (επιδομή, ηλεκτροκίνηση, τηλεδιοίκηση) στο συγκεκριμένο κομμάτι και η γραμμή θα είναι έτοιμη προς χρήση.
Για να ολοκληρωθεί η γραμμή θα πρέπει να κατασκευαστεί και το κομμάτι με το οποίο θα διέρχεται μέσα από τον αστικό ιστό της πόλης, έργο δύσκολο, αλλά και ακριβό. Τα σχέδια υπογειοποίησης, έχουν πλέον εγκαταλειφθεί λόγω υψηλού κόστους. Η μελέτη η οποία έχει εκπονηθεί προβλέπει ότι η γραμμή θα περάσει μέσα από την πόλη επίγεια, με δύο βυθίσεις. Το κόστος της συγκεκριμένης επιλογής υπολογίζεται περίπου στα 150 εκατομμύρια, ποσό που είναι λιγότερο από το 1/4 του κόστους της υπογειοποίησης.

Μιχάλης Παπαδόπουλος: Τα έργα δεν είναι ουτοπία, έχουν χρονοδιαγράμματα

Πέρα από τα έργα που προγραμματίζονται στην σιδηροδρομική γραμμή Κορίνθου – Πάτρας και ειδικότερα μετά το Κιάτο, βρίσκονται σε εξέλιξη πολλές εργολαβίες και η κατασκευή της γραμμής προχωρά πλέον με ταχείς ρυθμούς. Τις εγκαταστάσεις της ΕΡΓΟΣΕ στο έργο της νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Κιάτο – Πάτρα επισκέφτηκε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Κώστα Σπηλιόπουλο,προκειμένου να παρακολουθήσει την πορεία των εργασιών.
Το έργο αυτό, το οποίο εντάσσεται εν μέρει στο έργο «Κατασκευή Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Αθήνας (ΣΚΑ) - Πάτρας, τμήμα Κιάτο - Διακοφτό», το οποίο συγχρηματοδοτείτο έως 31-12-2012 από το Ταμείο Συνοχής και από 1-1-2013 και μετά, από Εθνικούς Πόρους, και εν μέρει στο έργο «Κατασκευή Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής στο τμήμα Διακοφτό - Ροδοδάφνη», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, αποτελεί ένα σημαντικό έργο στη σιδηροδρομική μεταφορά με την ολοκλήρωση του οποίου ο χρόνος διαδρομής Αθήνα –Πάτρα θα περιοριστεί στις 2 ώρες.
Ο κ. Παπαδόπουλος μετά την ενημέρωσή του εξέφρασε την ικανοποίηση του για την πορεία των εργασιών και σε δήλωσή του σημείωσε ότι η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής ΠΑΘΕ, με διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων και σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, δεν είναι πλέον ουτοπία, αλλά βασίζεται σε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ