Type Here to Get Search Results !

Cyberkid: Προφυλάξτε τα παιδιά σας από τους παιδόφιλους της διπλανής πόρτας

«Η ‘καζούρα’, η ‘ζαβολιά’ δεν είναι ποινικό αδίκημα. Δεν θα σέρνουμε παιδιά και οικογένειες στους Εισαγγελείς επειδή έπαιξαν ένα κακό παιχνίδι. Λύνουμε το πρόβλημα μέσα στο σχολείο με την αγάπη και συνεργασία των καθηγητών.
Η εφαρμογή Cyber Kid θα βοηθήσει σημαντικά στην επίλυσή τους και στην ενημέρωση παιδιών και γονιών για την αποφυγή των κινδύνων του διαδικτύου 
Κάποιοι εμπορεύονται το cyber bulling, ‘βαφτίζουν’ τους εκβιασμούς bulling, για να ανεβάζουν τους αριθμούς και να συντηρούν με επιδοτούμενα προγράμματα μη κυβερνητικές οργανώσεις» αποκάλυψε μεταξύ άλλων ο διοικητής της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ταξίαρχος Μανόλης Σφακιανάκης, κατά τη διάρκεια παρουσίασης του προγράμματος CYBERKID για την ασφαλή διαδικτυακή πλοήγηση σε όλα τα σχολεία.

«STOP στα… αρπακτικά»

«Το επικίνδυνο 2% του διαδικτύου πρέπει να καταπολεμήσουμε», «Τα ‘αρπακτικά’ παιδόφιλους της διπλανής πόρτας», «Εκείνους που ‘απολαμβάνουν’ από τον… καναπέ τους, δίνοντας 5.000 ευρώ, on line βιασμούς μωρών 3 μηνών», «Οι κατηγορούμενοι παιδόφιλοι εκπαιδευτικοί θα απομακρυνθούν έως αύριο», «Ο μαθηματικός που έγινε προσωρινά… αξιολογητής βιβλίων και ο λέκτορας στην Πάτρα έφυγαν ήδη», «αλλαγή του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα με ευθεία ονομασία του αδικήματος που υποπίπτουν», «αν έχουν οποιεσδήποτε νομικές αιτιάσεις υπάρχουν τα δικαστήρια να πάνε εκεί», «μην τραβάτε πονηρά βιντεάκια συμμαθητών σας στις εκδρομές, μπορεί να κατηγορηθείτε», «Ο μπαμπάς 11χρονου του είχε ανοίξει λογαριασμό instagram», «instagram και facebook στα παιδάκια μετά τα 14», «ανεβάζουμε και γράφουμε μόνο αυτά που πιστεύουμε γιατί μας ακολουθούν σε όλη μας τη ζωή», «20.000 παιδιά την ημέρα σε όλο τον κόσμο δεν θέλουν να πάνε σχολείο γιατί τους ‘φόβισαν’ συμμαθητές τους».
Ο… καταιγισμός των παραπάνω φράσεων προήλθε από τα στόματα των υπουργών Δημόσιας Τάξης Β. Κικίλια, Παιδείας Α. Λοβέρδο και τον ταξίαρχο της ΕΛ.ΑΣ. Μανώλη Σφακιανάκη, οι οποίοι ευελπιστούν ότι η εφαρμογή Cyber Kid θα βοηθήσει σημαντικά στην επίλυσή τους και στην ενημέρωση παιδιών και γονιών για την αποφυγή των κινδύνων. Κίνδυνοι, για τους οποίους το κάθε παιδί θα μπορεί να βρει ανταπόκριση βοήθειας σε πραγματικό χρόνο από έναν αστυνομικό, 24 ώρες το 24ωρο, πατώντας στην οθόνη του κινητού του την ένδειξη «Cyber Alert» της εφαρμογής. Ηδη περίπου 2.500 γονείς ή παιδιά έχουν κάνει χρήση της επικοινωνίας «κινδύνου».


Η ηλεκτρονική πλατφόρμα βοήθειας και σωτηρίας, τέθηκε σε εφαρμογή σε 600 σχολεία και από τον Απρίλιο και στα 12.500.
«Το επικίνδυνο 2% του διαδικτύου πρέπει να καταπολεμήσουμε τα "αρπακτικά" παιδόφιλους της διπλανής πόρτας», επισημάνθηκε κατά την παρουσίαση της εφαρμογής  Cyberkid
«Για πρώτη φορά λέω ότι οι περιπτώσεις bulling, είναι μόλις 10, γιατί εμείς έχουμε τον δικό μας τρόπο. Λύνουμε το θέμα μέσα στο σχολείο με τη βοήθεια των διευθυντών. Η μητέρα 11χρονου πήρε έντρομη στο κινητό μου. Λέει ότι το παιδί της έχει δεχθεί bulling. Κάποιος έσπασε τους κωδικούς του στο instagram που του είχε ανοίξει ο πατέρας του και έβριζε όλη την τάξη του παιδιού, που δεν ήθελε να πάει στο σχολείο του. Πήρα τον διευθυντή του σχολείου, ο οποίος συνεργάστηκε μαζί μας, πήγε και πήρε ο ίδιος το παιδί από το σπίτι, το πήγε στο σχολείο και λύθηκε η διαφορά. Ήταν μια ‘ζαβολιά’.» είπε ο ταξίαρχος Μανώλης Σφακιανάκης θέλοντας να δώσει την πραγματική διάσταση του bulling, που έχει γίνει θέμα εκμετάλλευσης από κάποιους κερδοσκόπους.

Πανελλήνια σύνδεση

Αξιωματικοί της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, διαπίστωσαν πέρσι από τις 453 ημερίδες σε σχολεία, πως τα παιδιά είναι «μέσα» στην τεχνολογία. Αποφάσισαν λοιπόν, πως θα ήταν καλό να ακούσουν ανθρώπους που διαχειρίζονται τον κίνδυνο.
Μέσα από το πανελλήνιο δίκτυο του υπουργείου Παιδείας θα επιτευχθεί η σύνδεση με όλα τα σχολεία της χώρας.
«Θέλουμε να δούμε κάποιες κακοτοπιές. Οι πληροφορίες δεν είναι πάντα έγκυρες. Ότι διαβάζουμε στο διαδίκτυο πρέπει να ερευνούμε από πού προέρχεται, γιατί κάποιος κακόβουλος μπορεί να γράψει κάτι για εμένα, για εσένα, για οποιονδήποτε. Πρέπει να ελέγχουμε πάντα το σαιτ που διαβάζουμε και τι σκοπιμότητες κρύβει και όταν γράφεται εργασίες στο σχολείο σας να γράφεται πάντα την πηγή. Να ελέγχεται την πληροφορία» υποστήριξε ο κ. Σφακιανάκης.
Προχωρώντας ένα βήμα παραπάνω, επεσήμανε πως «όποιο αρχείο δημοσιεύεται μένει στο διαδίκτυο για πάντα. Εκεί που μπαίνετε αυτά που γράφεται στο διαδίκτυο να ξέρετε ότι κάποιες μηχανές τα τραβάνε, τα παίρνουν και τα εκμεταλλεύονται, τα πουλάνε και όταν εσείς στα 12-13-14 είσαι πάνω στην εφηβεία και γράφεις πράγματα που δεν πιστεύεις στα 28 που θα πας να βρεις μια δουλειά η εταιρεία συμβούλων που θα δει το βιογραφικό σου θα ελέγξει και στο Google τι έγραφες στα 12-14 -15-16άρα τι χαρακτήρα έχεις. Γι αυτό το λόγο ότι ανεβάζουμε στο διαδίκτυο με ονοματεπώνυμο, πρέπει να το προσέχουμε διότι ίσως μας είναι εμπόδιο για την καριέρα μας στο μέλλον. Ανεβάζουμε και γράφουμε μόνο αυτά που πιστεύουμε και μόνο».
Ο κ. Σφακιανάκης τόνισε με έμφαση ότι όποιο αρχείο δημοσιεύεται μένει στο διαδίκτυο για πάντα. Γι' αυτό, ότι ανεβάζουμε στο διαδίκτυο με ονοματεπώνυμο, πρέπει να το προσέχουμε διότι ίσως μας είναι εμπόδιο για την καριέρα μας στο μέλλον

Αλλαγή «κώδικα»

Στο περιθώριο των σημαντικών ανακοινώσεων για την προστασία της μαθητικής κοινότητας με την πρωτοποριακή διαδικτυακή εφαρμογή, δόθηκε μεγάλη έμφαση στην εξέλιξη των δημόσιων αναφορών του κ. Λοβέρδου για τουςεκπαιδευτικούς που έχουν κατηγορηθεί για κατοχή υλικού παιδικής πορνογραφίας.
Οι περιπτώσεις αυτών των εκπαιδευτικών είναι 8-9, με τον αρμόδιο υπουργό, να δηλώνει εμφατικά ότι «δεν θέλουμε τέτοιους ανθρώπους μέσα στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Δεν θα είναι μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα». Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη δύο από αυτούς έχουν απομακρυνθεί, και πρόκειται για τον μαθηματικό γνωστού ιδιωτικού σχολείου, ο οποίος μετά την απομάκρυνση του είχε κάνει διαδικτυακή αίτηση για αξιολογητής βιβλίων στο υπουργείο και τον λέκτορα Πανεπιστημίου στην Πάτρα.
Οι δύο υπουργοί, αποκάλυψαν την κοινή τους πρωτοβουλία να κάνουν πρόταση προς το αρμόδιο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, που εποπτεύει τη διατύπωση του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα, ώστε τέτοιες περιπτώσεις εκπαιδευτικών να μην καλύπτονται πίσω από τον τίτλο «ανάξια περί την υπηρεσία συμπεριφορά». Επιδίωξη, είναι αυτοί οι υπάλληλοι να αποκτήσουν στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα την ευθεία ονομασία των αδικημάτων όπως την έχει και ο ποινικός, ούτως ώστε να μην είναι δυσδιάκριτο από πρώτη άποψη αν το αδίκημα που κρύβεται πίσω από αυτόν τον τίτλο είναι μια οικονομική διαχείριση, μια καθυστέρηση προσέλευσης. «Είναι μία επιλογή μας σε πολιτικό επίπεδο, το είπε ο πρωθυπουργός, το είπε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, το είπε ο κ. Σφακιανάκης, το επαναλαμβάνω και εγώ. Καμία ανοχή. Αν έχουν οποιεσδήποτε νομικές αιτιάσεις υπάρχουν τα δικαστήρια να πάνε εκεί» δήλωσε ο κ. Λοβέρδος.


Παραδείγματα
Ο υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε και σε ένα παράδειγμα διοικητικού υπαλλήλου που κατέβαζε πορνογραφικό υλικό σε ίντερνετ καφέ κοντά στο σχολείο. «Αυτός τιμωρήθηκε έγινε πειθαρχική δίκη, υπήρξε πρωτόδικη απόφαση, επιεικής απόφαση, το δημόσιο δεν έκανε ένσταση εγκαίρως και μου έφερνε η υπηρεσία έγγραφα για να τον επαναφέρω. Έστειλα απάντηση πως αυτός δεν θα επανέλθει ποτέ αυτός γιατί η συμπεριφορά του τον έχει θέσει εκτός εκπαιδευτικού συστήματος. Σε 10 ημέρες ξαναήρθε έγγραφο παρά το γεγονός ότι το είχα απαντήσει ρητά ότι αυτό δεν θα ξαναγυρίσει ποτέ. Σε 10 ημέρες ξαναήρθε η πράξη και οι νομικοί μου σύμβουλοι τη σκίσανε την επαναφορά» δήλωσε ο κ. Λοβέρδος.
«Δεν είναι τόσο η αθώωση όσο είναι η αξιοποίηση των διαδικασιών. Διαδικασίες, συνηγορίες, δικηγόροι, καθυστέρηση απόδοσης πειθαρχικής δικαιοσύνης είναι ένα σύνολο θεμάτων. Εμείς έτσι με τον κ. Κικίλια θέλουμε να κόψουμε αυτόν τον γόρδιο δεσμό. Αντί να μπούμε και να γίνουμε υπάλληλοι αυτών των διαδικασιών και κάθε στρεψοδικίας θα χτυπήσουμε στο κεφάλι και όποιος θέλει ας πάει στα δικαστήρια με τους δικηγόρους του να υποβάλλει το αίτημά του» προσέθεσε εμφατικά

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ