Type Here to Get Search Results !

Επτά έργα θα φέρουν την Πάτρα δίπλα στην Αθήνα

Επτά έργα θα φέρουν την Πάτρα δίπλα στην Αθήνα
Εκτός χρονοδιαγράμματος έχει τεθεί η αναβάθμιση της υφιστάμενης μετρικής γραμμής στην Πάτρα. [Πηγή: eurokinissi/Βασίλης Παπαδόπουλος)
Επτά εργολαβίες που βρίσκονται σε εξέλιξη ή αναμένεται να δημοπρατηθούν στο επόμενο διάστημα από την ΕΡΓΟΣΕ, υπόσχονται να φέρουν την Πάτρα πιο κοντά στην Αθήνα, καθώς η διαδρομή με τον σιδηρόδρομο θα διαρκεί μία ώρα και πενήντα λεπτά.
Ειδικότερα, βρίσκεται σε εξέλιξη η εργολαβία «Κατασκευή υποδομής νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος και σήραγγας Παναγοπούλας» με ανάδοχο σχήμα την κοινοπραξία AKTΩΡ - J&P ΑΒΑΞ -INTRAKAT.

Το έργο, προϋπολογισμού 315 εκατ. ευρώ, αφορά την κατασκευή της υποδομής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, σε μήκος 22 χλμ, των απαιτούμενων σιδηροδρομικών και οδικών γεφυρών και την κατασκευή παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου με τις αντίστοιχες άνω και κάτω οδικές διαβάσεις για την αποκατάσταση της κυκλοφορίας.
Επίσης, βρίσκεται σε εξέλιξη το έργο «Κατασκευή υποδομής νέας διπλής  Σιδηροδρομικής Γραμμής στο τμήμα από Χ.Θ. 73+135 έως Χ.Θ. 79+750, σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων και Η/Μ οδικών έργων στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη (Α.Σ. 512/12)», προϋπολογισμού 93,8 εκατ. ευρώ και με ανάδοχο τις J&P ΑΒΑΞ - ΑΕΓΕΚ - ΙΝΤΡΑΚΑΤ.

Παράλληλα, θα κληθεί να υπογράψει τις επόμενες ημέρες την εργολαβία για το έργο -«σκούπα» της Πελοποννήσου «Κατασκευή Υπολειπόμενων Εργων Υποδομής, Επιδομής, Σηματοδότησης - Τηλεδιοίκησης, Τηλεπικοινωνιών και Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων Σηράγγων για τη Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Κιάτο - Ροδοδάφνη» (ΑΔ 715), προϋπολογισμού 273 εκατ. ευρώ, η κοινοπραξία ΜΕΤΚΑ - Thales - ΞΑΝΘΑΚΗΣ.

Σημειωτέον η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - J&P-ΑΒΑΞ - ΤΕΡΝΑ - ΙΝΤΡΑΚΑΤ, που είχε διεκδικήσει το έργο, έχει προσφύγει κατά της ανάληψης του έργου από την μειοδότρια κοινοπραξία.

Επίσης, η ΕΡΓΟΣΕ αναμένει το «πράσινο φως» από τον ΟΣΕ για να δημοπρατήσει το έργο της δημιουργίας νέας γραμμής στο τμήμα Ψαθόπυργος - Αγυιά, το οποίο θα φέρει την νέα σιδηροδρομική γραμμή στα όρια του πολεοδομικού συγκροτήματος της Πάτρας. Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός θα κυμανθεί γύρω στα 150 εκατ. ευρώ, ενώ το έργο θα έχει αρκετές τεχνικές δυσκολίες, με υπογειοποιήσεις, βυθίσεις γραμμών, Cut & Cover κτλ.

Ακόμη, η ΕΡΓΟΣΕ θα δημοπρατήσει την εργολαβία για την εγκατάσταση του εναέριου δικτύου Ηλεκτροκίνησης στην νέα γραμμή Κιάτο - Ροδοδάφνη, η οποία είχε μείνει εκτός της κύριας εργολαβίας, καθώς το υπουργείο Περιβάλλοντος καθυστέρησε να εγκρίνει την μελέτη περιβαλλοντικών όρων του έργου.

Επίσης, θα ακολουθήσει μία ακόμη εργολαβία - «σκούπα» στο τμήμα Ροδοδάφνη - Αγυιά, που θα εγκαταστήσει σηματοδότηση, ηλεκτροκίνηση και επιδομή για τα τμήματα που μένουν εκτός των προηγούμενων εργολαβιών.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ