Type Here to Get Search Results !

Η Πάτρα ανήκει στους νέους με όραμα και όρεξη για δουλειά!

Δήμητρα Οικονομίδη: Η Πάτρα ανήκει στους νέους με όραμα και όρεξη για δουλειά!Πολιτική μάχη, πολιτικός στίβος, πολιτική, πολιτικά πρόσωπα. Τόσα παράγωγα μιας λέξης και όμως είναι ανόμοια μεταξύ τους εφόσον υπηρετούνται από διαφορετικούς ανθρώπους-πολιτικούς. Παρακολουθώντας την πολιτική σκηνή της χώρας μας από μικρή και κυρίως την πορεία της πόλης που μεγάλωσα, της Πάτρας, απομυθοποίησα πολλούς πολιτικούς ηγέτες τους οποίους θαύμαζα, όταν συνειδητοποίησα πως λίγοι ήταν αυτοί οι οποίοι πραγματικά παρήγαγαν έργο. Οι περισσότεροι, απλώς αθετούσαν τις υποσχέσεις τους και έστρεφαν την πλάτη τους στην Πάτρα. Ρήμαξαν την πόλη μας, την άφησαν να παρακμάσει, να χάσει την αίγλη της. Ως πολίτης, ως μέλος μιας κοινωνίας που εγκαταλείπεται από τους τοπικούς άρχοντες της, ως νέα με όνειρα και ελπίδα, ως ελεύθερος επαγγελματίας που αγωνιά, ως σύμμαχος των συμπολιτών που αντιδρούν και θέλουν το καλύτερο για την Πάτρα, ως γυναίκα με πείσμα, επιμονή, υπομονή και όρεξη για δουλειά, αποδέχθηκα την πρόταση και τώρα ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος της αχρωμάτιστης παράταξης ¨Όλοι μαζί για την Πάτρα, πάμε¨, με επικεφαλής την Υποψήφια Δήμαρχο, Βίβιαν Σαμούρη, μια γυναίκα αντισυμβατική σαν εμένα, ξεκινάω τον δικό μου αληθινό αγώνα. Δεν πρόκειται για αγώνα εκλογής, στόχος μου είναι η κοινή προσπάθεια Δήμου και Δημοτών για την Πάτρα. Συναισθάνομαι και συμβαδίζω με νέους ανθρώπους που προχωρούν με κατεβασμένα κεφάλια και με πονάει, με πληγώνει, με εξαγριώνει. Η νέοι μας αξίζουν ένα καλύτερο μέλλον, ήρθε η στιγμή να δώσουμε στην νεολαία μας τα φτερά της πίσω, να δημιουργήσει και να χαμογελάσει. Γεννήθηκα στην Αυστραλία και η Πάτρα είναι για μένα ο τόπος μου, η πατρίδα μου. Το πιο εύκολο για εμάς τους νέους είναι να αποστραφούμε προς την χώρα μας, την οικονομική κρίση που μας κρατάει όμηρους και μας αποδυναμώνει και να επιδιώξουμε μια καλύτερη τύχη, ένα υγιές αναπτυσσόμενο επαγγελματικό μέλλον σε μια άλλη χώρα. Εγώ, δεν έφυγα, είμαι εδώ. Έμεινα στην πόλη που με μεγάλωσε και τώρα ήρθε η στιγμή να την υπηρετήσω με τις ιδέες μου, την αγάπη μου για τους συνανθρώπους μου, να σταθώ δίπλα στα σημαντικά καθημερινά θέματα της πόλης μας. Ήρθε η στιγμή να νοικοκυρέψουμε την Πάτρα! Εμπιστεύομαι την Υποψήφια Δήμαρχο Βίβιαν Σαμούρη και την ευχαριστώ για την ευκαιρία που μας προσφέρει, ¨Όλοι μαζί για την Πάτρα, πάμε¨, να χτίσουμε ξανά την πόλη μας. Προχωράω και κοιτάζω κατάματα τους ανθρώπους, είμαι η Δήμητρα Οικονομίδη και επιδιώκω να περπατάω σε αυτήν την πόλη με το βλέμμα καθαρό, δεν πρόκειται να αλλάξω, δεν υπάρχει λόγος να αλλάξω. Η εποχή μας επιτάσσει νέους ανθρώπους, καταρτισμένους, με στόχους και αγάπη για τον τόπο τους.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ