Type Here to Get Search Results !

Νοικιάζουν τα μηχανοστάσια του ΟΣΕ σε Πάτρα, Διακοπτό και Πύργο -

Τον συγχρονισμό της δεύτερης φάσης των διαγωνισμών για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Ελληνικής Εταιρίας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) ή αλλιώς ROSCO, θα επιδιώξει τις επόμενες εβδομάδες το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ).
Την Δευτέρα βγήκε στον «αέρα» η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πώληση της ROSCO, η οποία «θα παρέχει υπηρεσίες συντήρησης, επισκευής και ανακατασκευής τροχαίου υλικού σιδηροδρόμων και λοιπών συστημάτων ρυμούλκησης» σημειώνεται.
Το ΤΑΙΠΕΔ αναζητεί βιομηχανικό partner που θα αναλάβει να «τρέξει» την εταιρία. Σύμφωνα με πληροφορίες, αρχικό ενδιαφέρον έχει εκφραστεί από τις Alstom, Siemens, Bombardier, Omnitrax, RZD, ενώ δεν θεωρείται απίθανο να υπάρξει μία κοινή κάθοδος των VINCI - SNCF.
Πριν από ολοκλήρωση της διαδικασίας, η ROSCO θα συνάψει σύμβαση υπηρεσιών συντήρησης με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού και συμφωνητικά για τη μίσθωση επιλεγμένων ακινήτων της ΓΑΙΑΟΣΕ, τα οποία είναι απαραίτητα για την παροχή των υπηρεσιών συντήρησης. Η πρώτη φάση θα λήξει στις 30 Σεπτεμβρίου, με τον διαγωνισμό να είναι παρόμοιος με αυτόν για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με εξαίρεση τα τεχνικά κριτήρια. Έτσι, για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό απαιτούνται ίδια κεφάλαια ύψους 50 εκατ. ευρώ για νομικά πρόσωπα και 100 εκατ. ευρώ για εταιρεία ιδιωτικού επενδυτικού κεφαλαίου ή επιχειρηματικών συμμετοχών (fund), ενώ αποκλείονται - μεταξύ άλλων - όσοι βρίσκονται σε πτώχευση και όσοι έχουν καταδικαστεί για ποινικά αδικήματα, που σχετίζονται με την επαγγελματική ή επιχειρηματική συμπεριφορά.
Ωστόσο, τίθενται τεχνικά κριτήρια, όπως το να υπερβαίνει τα 50 εκατ. ευρώ ο μέσος ετήσιος κύκλος εργασιών των τελευταίων πέντε ετών «από την παροχή υπηρεσιών συντήρησης εξοπλισμού μεταφοράς, συρμών και οχημάτων». Οι υπηρεσίες συντήρησης θα πρέπει να περιλαμβάνουν τη «συντήρηση μηχανών και συρμών που κατασκευάζονται από τουλάχιστον δύο διαφορετικούς κατασκευαστές» και «την ενσωματωμένη συντήρηση τροχαίου υλικού», αναφέρεται στην πρόσκληση. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα γίνει απόπειρα να συγχρονιστεί η δεύτερη φάση των δύο διαγωνισμών, με την ελπίδα να υπάρξουν παράλληλες συμμετοχές, καθώς ορισμένοι επενδυτές έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους τόσο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και για την ROSCO

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ