Type Here to Get Search Results !

Πάτρα: Προγραμματισμός για τη νέα σχολική χρονιά

Σε ανανακοίνωση αναφέρεταi: "Αντιπροσωπεία της ΔΑΚΕ Δασκάλων & Νηπιαγωγών Πάτρας, αποτελούμενη από τους Τάσο Σταυρογιαννόπουλο, Αντώνη Αγραπίδη, Ηλία Γκοτσόπουλο και Γιώργο Ζάγκο, επισκέφτηκε και είχε συνεργασία με το διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, εν όψει του προγραμματισμού για τη νέα σχολική χρονιά. Κοινή διαπίστωση ήταν, πως στη δύσκολη σχολική χρονιά που έρχεται, τόσο για την εκπαίδευση όσο και τους εκπαιδευτικούς, η στενή συνεργασία διοίκησης και οργανώσεων των εκπαιδευτικών είναι παραπάνω από επιβεβλημένη.
Τα κυριότερα ζητήματα που τέθηκαν από τη ΔΑΚΕ ήταν:
1) Φοίτηση προνηπίων στα Νηπιαγωγεία:
Τονίστηκε η ανάγκη να εξευρεθεί άμεσα λύση και όλα τα προνήπια να φοιτήσουν κανονικά στα Νηπιαγωγεία. Η οικονομική κρίση που μαστίζει κάθε ελληνική οικογένεια δεν επιτρέπει αποκλεισμούς μαθητών από το δημόσιο σχολείο.
2) Ολοήμερα Σχολεία:
Επισημάνθηκε ο ιδιαίτερα αυξημένος αριθμός εγγραφών στα ολοήμερα. Είναι συνεπώς απολύτως αναγκαίο να διατεθούν οι δάσκαλοι που προβλέπονται από τη νομοθεσία, και να αποφευχθούν φαινόμενα του παρελθόντος, όπου ένας δάσκαλος δίδασκε σε 60 και πλέον μαθητές. Επιπλέον, θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα για την έγκαιρη τοποθέτηση εκπαιδευτικών ειδικοτήτων για τη ολοκληρωμένη λειτουργία των Ολοήμερων.
3) Αριθμός μαθητών ανά τμήμα:
Κατά τον εν εξελίξει προγραμματισμό, ζητήθηκε να ληφθεί υπόψη η αναλογία 25 μαθητών ανά πρωινό τμήμα και 50 μαθητών ανά ολοήμερο τμήμα, όπως η νομοθεσία ορίζει και η παιδαγωγική αναγκαιότητα επιτάσσει. Παράλληλα να αξιολογηθούν από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο οι εκθέσεις και τα αιτήματα των σχολικών συμβούλων για ολιγομελή τμήματα, όπου αυτό κρίνεται παιδαγωγικά αναγκαίο.
4) Διάθεση πλεοναζόντων εκπαιδευτικών από τη Β/βάθμια Εκπαίδευση:
Ζητήθηκε να δοθεί έγκαιρα ο πίνακας με τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στη Δ/νση Β/θμιας Εκπαίδευσης και να απαιτηθεί, οι τυχόν πλεονάζοντες, να διατεθούν πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Την ευθύνη τοποθέτησης θα πρέπει να έχει το υπηρεσιακό συμβούλιο της Α/θμιας, ώστε να αποφευχθεί η περσινή αναστάτωση.
5) Σχολεία υπαίθρου-Σχολικά Κέντρα:
Έγινε ιδιαίτερη αναφορά στα σχολικά κέντρα, δηλαδή σε σχολεία της επαρχίας, που συγκεντρώνουν μαθητές χωριών, των οποίων τα σχολεία έκλεισαν. Π.χ. Ερυμάνθειας, Σταυροδρομίου, Σκιαδά, Ριόλου, Καρεΐκων, Κ. Μαζαρακίου κ.λ.π. Ζητήθηκε η λειτουργία των σχολείων αυτών ως εξαθεσίων (ένας δάσκαλος για κάθε τάξη), ανεξάρτητα από το συνολικό αριθμό των μαθητών τους.
Δυστυχώς, τώρα που σχεδιάζεται η λειτουργία της νέας σχολικής χρονιάς και σε κλίμα ανασφάλειας λαμβάνονται αποφάσεις για την εργασία και τη ζωή χιλιάδων εκπαιδευτικών, λογικές και πρακτικές του συνδικαλιστικού χθες, κρατούν το Σύλλογο Δασκάλων Πάτρας κλειστό!
Η ΔΑΚΕ συνεπής στην υπόσχεσή της απέναντι στους εκπαιδευτικούς είναι παρούσα στις εξελίξεις και καλύπτει το κενό που αφήνει η μη λειτουργία του συλλόγου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ