Σε αρκετά σημεία της διαδρομής θα δημιουργηθούν κάθετες σήραγγες που θα συναντούν την κεντρική σήραγγα της σιδηροδρομικής γραμμής και θα χρησιμοποιούνται ως έξοδοι κινδύνου.
Το έργο χαρακτηρίζεται ως δύσκολο και πολύ σύνθετο. Οπως εξήγησε στην «Π» ο γενικός διευθυντής του ΑΚΤΟΡΑ Δημήτρης Κούτρας.
«Η διπλή γαλαρία γίνεται σε ταραγμένο έδαφος, που αποτελείται από πετρώματα ασβεστολιθικά, και κροκαλοπαγή που είναι ένα σημαντικό θέμα. Παράλληλα υπάρχει η εμπλοκή με τα άλλα έργα: Την Ολυμπία Οδό, και τη Νέα Εθνική οδό. Σε ένα πολύ στενό κομμάτι γης προσπαθούμε να κάνουμε όλα τα δυνατά επίγεια έργα (τη σιδηροδρομική γραμμή, την Ολυμπία, υπάρχουν η Νέα Εθνική, η παλαιά Εθνική και η παλαιά σιδηροδρομική γραμμή είναι πιθανόν κάπου εδώ να βρούμε και την Παλαιά Ρωμαϊκή οδό. Για αυτό άλλωστε υπάρχει υπάλληλος που παρακολουθεί την εξέλιξη των εργασιών σε όλα τα μέτωπα του έργου για λογαριασμό της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας».
Τα συνεργεία θα εργάζονται σε δύο βάρδιες. Μέσα στις γαλαρίες θα εργάζονται 500 άτομα και άλλα 500 άτομα στα υπαίθρια έργα. Θα είναι 100 μηχανικοί, τοπογράφοι και εργοδηγοί και οι υπόλοιποι θα είναι χειριστές μηχανημάτων, εξειδικευμένοι εργατοτεχνίτες διαφόρων ειδικοτήτων, οδηγοί και άλλοι εργαζόμενοι. Υπολογίζεται πως το σύνολο του προσωπικού θα έχει προσληφθεί μέσα στο επόμενο δίμηνο.