Type Here to Get Search Results !

«Με απήγαγαν και µε βασάνισαν», καταγγέλλει στέλεχος του ΣΥΝ

Την «απαγωγή» και τον «βασανισµό» του από αστυνοµικούς κατήγγειλε ο 29χρονος Δηµοσθένης Παπαδάτος - Αναγνωστόπουλος, µέλος της Κεντρικής Επιτροπής του Συνασπισµού, που προσήχθη προχθές το απόγευµα από άντρες της Αντιτροµοκρατικής Υπηρεσίας κατά την επιχείρηση στον Βύρωνα. Η Αστυνοµία διέψευσε τις καταγγελίες και αναφέρει ότι προσήχθη γιατί κατείχε δύο δελτία αστυνοµικής ταυτότητας.
Σε ανακοίνωσή του, το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. αναφέρει ότι «δεν ανταποκρίνονται στην πραγµατικότητα τα καταγγελλόµενα περί βιαιοπραγίας εις βάρος του, τηρήθηκαν όλες οι νόµιµες διαδικασίες. Ο προσαχθείς οδηγήθηκε άµεσα στη Διεύθυνση Ασφάλειας Αττικής, γιατί κατείχε δύο δελτία αστυνοµικής ταυτότητας. Για ένα από αυτά είχε δηλωθεί κλοπή από τον κάτοχό του, τον Ιανουάριο του 2004, στο Τµήµα Ασφαλείας Νέας Ιωνίας. Σε βάρος του σχηµατίστηκε δικογραφία για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες περιήλθε στην κατοχή του το εν λόγω δελτίο αστυνοµικής ταυτότητας».
«Ουσιαστικά επρόκειτο περί απαγωγής και βασανισµού µου. Τι άλλο να πεις, όταν βλέπεις να εµφανίζονται ξαφνικά µπροστά σου ένοπλοι κουκουλοφόροι, που δεν ξέρεις γιατί σε κρατούνκαι πού σε πάνε. Οταν λίγο αργότερα σ’ έχουν σιδεροδέσµιο και γυµνό σ’ ένα σκοτεινό δωµάτιο και σε ανακρίνουν...», περιέγραψε στα «ΝΕΑ» ο κ. Παπαδάτος - Αναγνωστόπουλος.
Η εξήγηση που έδωσε το στέλεχος του ΣΥΝ για την κλεµµένη ταυτότητα που βρέθηκε στην κατοχή του ήταν: «Είχα βγει πεζός στο κέντρο, ώσπου στο ύψος του “Κάραβελ” βρήκα πεταµένη µια αστυνοµική ταυτότητα. Σκέφτηκα να την πάω στο Α.Τ. Βύρωνα, στο πλησιέστερο που ήξερα στη διαδροµή µου. Ωσπου µε µπλοκάρουν αιφνιδίως στη Φορµίωνος οι αστυνοµικοί. Χωρίς να µου δείξουν τις ταυτότητές τους, ένας από αυτούς µε το όπλο στο χέρι του µου φώναξε “Ασφάλεια”. Αν και τους εξήγησα ότι έχω πάνω µου την ταυτότητά µου, ότι είµαι στέλεχος του Συνασπισµού και του Ινστιτούτου Ν. Πουλαντζά, έπεφταν πάνω µου ο ένας µετά τον άλλον…», περιέγραφε.
«Αστυνοµική αυθαιρεσία» εις βάρος του στελέχους του κατήγγειλε από την πλευρά του ο Συνασπισµός, µε τον βουλευτή του Δηµήτρη Παπαδηµούλη να τονίζει ότι «δεν αρκεί το “µας συγχωρείτε, λάθος” της ΕΛ.ΑΣ.».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ