Type Here to Get Search Results !

Από τη Στουρνάρη στο Σύνταγμα

Νέα δεδομένα στον ήδη έντονο ανταγωνισμό του κλάδου των αλυσίδων ειδών πληροφορικής και τεχνολογικών ειδών αναμένεται να δημιουργήσει η επικείμενη λειτουργία του πρώτου αποκλειστικού καταστήματος για προϊόντα Αpple στην Ελλάδα, του iStorm.
Το κατάστημα αυτό, που είναι ουσιαστικά το πρώτο Αpplestore το οποίο θα λειτουργήσει στη χώρα μας, ανοίγει τις πύλες του στις 2 Σεπτεμβρίου στην πλατεία Κολωνακίου και σύμφωνα με την Ιnfo Quest, στην οποίαν ανήκει, έχει στόχο να αποτελέσει το νέο σημείο αναφοράς για τους λάτρεις της τεχνολογίας και όχι μόνο. Το «άνοιγμα» του iStorm αποτελεί σημαντική επένδυση του ομίλου Ιnfo Quest και ταυτόχρονα σηματοδοτεί την εδραίωση- και γιατί όχι και επέκταση- του ανταγωνισμού και στην ευρύτερη περιοχή της πλατείας Συντάγματος, όπου ως σήμερα δραστηριοποιούνται οι αλυσίδες Ρublic και Πλαίσιο, η μεν πρώτη με το βασικό της κατάστημα, η δε δεύτερη με ένα μεγάλο, κομβικό, όπως το χαρακτηρίζει, κατάστημα.
Ως τις αρχές του Ιουλίου υπήρχε και το κατάστημα της Fnac στο Μοναστηράκι, επί της οδού Μητροπόλεως, το οποίο όμως μετά την αποχώρηση της γαλλικής εταιρείας από την ελληνική αγορά έχει κλείσει, ενώ τα υπόλοιπα δύο, του Αthens Μall και της Γλυφάδας, έχουν περιέλθει στην αλυσίδα Ρublic και λειτουργούν κάτω από τη νέα ταμπέλα.
Οι τρεις αυτές μεγάλες αλυσίδες της αγοράς, η Ρublic, συμφερόντων του επιχειρηματία κ. Π. Γερμανού, το Πλαίσιο, που ανήκει στον κ. Γ. Γεράρδο, και το iStorm, της Ιnfo Quest του κ. Θ. Φέσσα, έχουν όχι μόνο να ανταγωνιστούν μεταξύ τους αλλά και όλοι μαζί να ξεπεράσουν, ο καθένας με τον δικό του τρόπο, την κρίση της αγοράς και τη μείωση- έστω και μικρή ακόμη- των πωλήσεων των ειδών πληροφορικής και των γκάτζετς. Οι δραστηριότητες του iStorm θα είναι αρκετά διαφοροποιημένες από τα υπόλοιπα καταστήματα, καθώς εστιάζεται μόνο σε προϊόντα της Αpple, και επομένως ο ανταγωνισμός με τους υπολοίπους αφορά μόνο αυτή την ομάδα προϊόντων. Εν τούτοις η συνύπαρξη των τριών μεγάλων «παικτών» σε μια απόσταση λίγων εκατοντάδων μέτρων είναι πιθανό να οδηγήσει σε ενέργειες που θα προσπαθούν να ελκύσουν όλο και περισσότερους καταναλωτές, όπως ο «πόλεμος τιμών», οι προσφορές και άλλες προωθητικές ενέργειες.
Η αγορά σε κάμψη
Την ίδια στιγμή λοιπόν που σε μια παραδοσιακή αγορά (Ερμού- ΣύνταγμαΚολωνάκι) δημιουργείται μια νέα hitech αγορά, η συγκυρία δεν είναι και τόσο θετική, καθώς από διάφορες έρευνες της αγοράς φαίνεται ότι ο κλάδος που είχε τη μεγαλύτερη αντοχή στην κρίση έχει αρχίσει να παρουσιάζει σημεία κόπωσης.
Πρόσφατη έρευνα της ΙCΑΡ δείχνει ότι οι Ελληνες μέσα στο 2009 αγόρασαν λιγότερα κινητά τηλέφωνα και συσκευές πολυμέσων, όπως συσκευές αναπαραγωγής μουσικής (mp3), ψηφιακές κάμερες, βιντεοκάμερες και άλλα γκάτζετς. Ετσι οι πωλήσεις των αλυσίδων καταστημάτων κινητής τηλεφωνίας και προϊόντων πολυμέσων μέσα στο 2009 παρουσίασαν πτώση κατά 5%. Η ίδια έρευνα, παράλληλα, αναδεικνύει και το στοιχείο της ανταγωνιστικής γεωγραφικής επέκτασης κάνοντας αναφορά στο φαινόμενο της συνύπαρξης καταστημάτων διαφορετικών εταιρειών σε ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους, σε εμπορικές περιοχές των μεγάλων αστικών κέντρων.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ