Type Here to Get Search Results !

Τα μυστικά της Αθήνας έχουν λόγο..

Φανταστείτε το υδάτινο πλάσμα στην «Αβυσσο», τον καπνό στο Lost. Ετσι κι αυτός... πλανάται λίγα μέτρα πάνω από το έδαφος, ορμάει στα στενά, παρασέρνει τους περαστικούς. Είναι βέβαια ο έρωτάς μας για την Αθήνα, που ανανεώθηκε και μοιάζει να απέκτησε τη σαρωτική δύναμη υπερήρωα. Φταίει η κρίση; Ποιος ξέρει γιατί, αλλά όπως οι απελπισμένοι, έτσι κι εμείς αγκιστρωθήκαμε από την ομορφιά της πόλης μας, από αυτά που έχει να μας προσφέρει, τις κρυφές της γωνιές. Μια προσπάθεια να δούμε την καλή πλευρά των πραγμάτων, το ποτήρι μισογεμάτο, να αναδείξουμε τα υγιή απέναντι στα σάπια. Κι αυτά μπορεί να είναι ένα καλό παγωτατζίδικο, ένας κρυφός κήπος, μια τίμια ταβέρνα...
«Ενα μυστικό την ημέρα την κατήφεια μπορεί να κάνει πέρα», σκέφτηκε μια παρέα νέων επαγγελματιών που οσφράνθηκαν έγκαιρα αυτή την αλλαγή στα αισθήματά μας για την πρωτεύουσα και επινόησαν τη (μη κερδοσκοπική) δράση Athens Daily Secret. Το νέο κυκλοφόρησε ταχύτατα από στόμα σε στόμα, μέσω facebook και email: με την απλή καταχώριση της ηλεκτρονικής σου διεύθυνσης στη σελίδα athensdailysecret.gr μπορείς να γίνεις κι εσύ μέλος του κλαμπ των Αθηναίων που καθημερινά εκεί γύρω στις 3 μ.μ. λαμβάνουν στο inbox τους ένα «μυστικό» της πόλης, μια γωνιά άγνωστη στους πολλούς, που αξίζει να τη μοιραστούμε μόνο με τους φίλους μας. Υποτυπώδης η συνωμοτικότητα, αλλά αρκούντως γοητευτική για την κατά τ’ άλλα βαρετή καθημερινότητά μας. Και τι ωραία έκπληξη όταν το πρώτο «μυστικό» που έφτασε στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο από την ομάδα του Athens Daily Secret ήταν το υπέροχο ζαχαροπλαστείο του Κτιστάκη, ακριβώς δίπλα στα παλιά γραφεία της «Καθημερινής» στην οδό Σωκράτους, με τους μικρούς, ζουμερούς του λουκουμάδες!
«Η ιδέα ξεκίνησε ως εξής», εξηγεί στην «Κ» ο Νίκος Κακαβούλης, εκ μέρους της σφιχτής ομάδας που απαρτίζει το Αthens Daily Secret. «Ξαφνικά διαπιστώσαμε ότι υπήρχε... υπερφόρτωση πληροφορίας όσον αφορά την Αθήνα, τόσο από τα διάφορα newsletters που κυκλοφορούν όσο από τα εξαιρετικά free press που έχουμε, τους οδηγούς, τα περιοδικά. Εγώ ο ίδιος άρχισα να νιώθω... απελπισία! Την ίδια ώρα, δυσκολευόμουν να διακρίνω τα μη εμπορικά tips, οι διαχωριστικές γραμμές μεταξύ του αυθεντικού και του διαφημιστικού είχαν γίνει θολές. Στο μεταξύ, άρχισε να μας κυριεύει η κρίση, μια αρνητική ενέργεια διαπερνούσε τα πάντα».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ